Stránky

pondělí 18. srpna 2014

3.díl ga - vyhlášení výsledků plus minirecenze Color Elixir Maybelline


Tak nám dnes minisérie giveaway končí. Na koho se usmálo štěstí v posledním 3. dílu? Komentářů došlo 27, z toho dva od Petry počítám jako jeden, takže Random nakonec losoval z 26. Štěstí se usmálo na toho, kdo komentoval jako třetí:-) Maybelline Colour Elixir v krásném letním odstínu 025 Radiant Raspberry poputuje k Noogetě. Gratuluju!

A protože se mi nechce dělat samostatný post na tyto Color Elixiry, tak alespoň ve zkratce popíšu své dojmy tady. Doufám, že Noogetu a případné další zájemce neodradím, protože tento typ zkrášlovadla na rty není můj šálek čaje. Ale nebojte, zbytek světa tyhle kousky miluje.
Jak to mám s nimi já? Za mě je to pigmemtovanější lesk na rty. Aplikátor příjemný, zajímavý výběr barev, balení pěkné. Tady s pozitivy končím. Samotný produkt, ale nepříjemný až běda. Jednak mi vadí jeho nasládlá echt umělá chemická vůně i chuť, v podstatě nepříjemná pachuť. Colour Elixir na rtech zanechává nepříjemný pocit ulepených, mastných rtů. Nedovedu si představit, že se s tímto na rtech mám líbat. Lesklý a kluzký nános spolehlivě odradí mého muže (myslím, že nejen jeho) od jakékoliv akce. Výdrž vám nepopíšu, protože tohle nevydržím mít na rtech déle než pět minut.

Pohodový vstup do nového pracovního týdne, mějte se krásně a
tuttobene:-)

2 komentáře:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...