Stránky

pondělí 4. srpna 2014

Giveaway 2. díl

Dobré ráno! Máme tady 2. díl rozdávačky. 
Ale než se do ni pustíme, je třeba vyhlásit vítěze 1. kola. Ušila jsem si na sebe časovou past s jednotlivými díly, proto losoval random. No a jak to dopadlo? Lak Revlon Parfumerie vyhrává Martina s komentářem č.5.
Mám radost, že se štěstí usmálo na moc milou a moji dlouhletou čtenářku:-) Marti, gratuluju! A pro vás ostatní, nesmutněte, hned následuje další možnost výhry.


V druhém kole si můžete psát o skvělý Maybelline korektor - Age Rewind Eraser pod oči. Patří do skupiny těch spíše krycích, než rozjasňujících. Ovšem všechna čest, že kryje bez viditelných nánosů a nevysušuje jemnou pleť okolo očí.

Pravidla jsou stejná jako v prvním kole. 
  1. Můžete a nemusíte mi napsat, který drogérkový korektor očních partií vám nejvíce vyhovuje. 
  2. Musíte být viditelní v GFC (pravidelných čtenářích mého blogu), nebo mě musíte mít viditelně ve vašich G kruzích.
  3. Pro rychlejší a bezproblémové zkontaktování nechte v komentáři na sebe email. Jsem už starší kousek, co si váží svého času a nechci hrát hru na klikanou. Nicméně akceptuju, pokud je to pro vás příliš osobní informace a nechcete ji takto napřímo zveřejnit. Pokud bude vylosován někdo bez uvedeného emailu a nebudu ho moci rychle dohledat, výhru ponechám rezervovanou 24 hodin. Pokud se mi do mailu do té doby výherce neozve, losuju náhradníka.
  4. Soutěže se mohou zúčastnit čtenářky s českou a slovenskou korespondenční adresou.
Giveaway probíhá od teď:-) do neděle 10.8. do 20:00. Výherce zveřejním v pondělí ráno společně s vyhlášením nového dílu.

Pohodový start do dalšího letního týdne a štěstí v losování vám přeje
tutto:)

39 komentářů:

  1. Hned to jdu zkusit, všechno mě to láká! :) Nejradši mám pod oči Match perfection od Rimmelu a na pupínky Cover Dermacol, klasika. rstiborova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle si nemůžu nechat ujít :) Teď používám korektor od Max Factor, ale není špatný tuhý korektor od Maybelline.
    cosmeticsandthings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tento by stal za skúšku , ja používam už dlho Garnier očný roll-on a korektor 2v1 .
    podmienky splnené
    henulka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Já žádný nemám, občas si půjčím od sestry a to ani nevím, co je za značku.
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. já teď používám korektor od Max Factor, jsem s ním docela spokojená:-)
    sarka.michlikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. vše splněno :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Docela jsem si oblíbila Rimmel Match perfection (jestli se nepletu a je to ono :D)

    zbytek splňuji, a mail je crazygingersdiary (at) gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Musí to být nutně z drogerie? Protože pod oči se mi nejvíc osvědčil Healthy Mix od Bourjois. Pupínků zas tolik nemám, na ty mi stačí nějaký obyčejný od Essence.
    mipeli@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Momentálně používám Camouflage od Catrice, která mi vyhovuje na kruhy i na pupínky :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluju Martině a už na ní ten lak vidím! :))

    Já mám pod oči hodně ráda Misshu, ale ta není drogerková... Tak potom Rimmel Match Perfection je fajn, i když moc nezakryje. Ráda jsem měla i korektor od Lavery, co byl kdysi dávno v boxu, parádně rozzářil oční okolí.

    svetpodles/zav/seznam.cz a držím si palce :) Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  11. Mockrát děkuji! Mám vážně velkou radost, protože růžovou nutně potřebuji. Mám jen samé korálové. Nevím, jestli to není nevhodné se znovu účastnit, ...tak já se neúčastním, ale musím napsat o korektoru. Myslím, že momentálně nejlepší korektor pod oči, který existuje /a potvrdil to i Wayne Goss/ je MUFE HD voděodolný korektor. Je to jednička! Vážně skvělý na mé kruhy. Mohu jedině doporučit. Navíc fakt hrozně dlouho vydrží.

    Ovšem ten age rewind si asi teda koupím :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ja dlhodobo pouzivam Maybelline Affinitone a som s nim spokojna, i ked rada by som uz vyskusala aj nieco nove. Maybelline Age Rewind je uz dlhodobo na wishlite, skoda len, ze je u nas nedostupny.. Tak snad sa usmeje stastie :)
    Sledujem ako Nikavero a mail mam na gmaili (veri.soltesova@..)

    OdpovědětVymazat
  13. Mám moc ráda korektor od Alverde... krásně kryje a je přírodní.
    spajdinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Po tomhle toužím už velmi dlouho, tak snad... :)
    Mám docela ráda Skin Match od Astoru, ale ráda bych vyzkoušela i něco víc krycího. :)
    karamba.lou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Mně vyhovuje Garnier roll on, i když na něj spousta lidí nadává :D Vydrží věky, má príma žlutou barvu akorát pro mě, nevysušuje a drží mi celý den (i když do vrásek by tak moc zalézat nemusel).
    mademoiselleeeem@email.cz

    OdpovědětVymazat
  16. tenhle korektor chci strašně dlouho, protože kruhy pod očima mě trápí hodně :( nejvíc mi vyhovuje asi Affinitone od Maybelline a na projasnění Match Perfection od Rimmelu
    littlegem seznam cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ten vyzerá skvele, ja používam ako korektor makeup cover od dermacolu, ale keď si dám väčšiu vrstvu, je ho celkom poznať :( Preto by som rada vyskúšala tento, možno to bude nový favorit :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Mně zatím nejvíc sedl Catrice Camouflage Cream, nic jiného moje modrofialové pytle tak zakrýt nedokáže. :-D
    Ilka01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Poslední dobou žádný korektor nepoužívám :)
    Nelarichterova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Mám ráda různá rozjasňovací korektory k peru, bývají lehoučké ale hůř kryjí, tak bych ráda vyzkoušela něco jiného.
    vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  21. mám jediné šťastie, že korektor na očné partie vôbec nepotrebujem... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  22. ještě jsem neměla žádný korektor :D
    GFC: Jijinka Horáková
    jirina.h1997@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Já jich tedy moc nevyzkoušela, ale spokojená jsem byla s Yves Saint Laurent Touche Eclat, ale ta cena, ta cena...Ale po vyzkoušení tohoto prostě štěstí zkusit musím, žejo ;)

    OdpovědětVymazat
  24. Tenhle korektor jsem chtěla vyzkoušet už dávno, ale pokaždé když jsem v Německu mě odradí ta cena. Protože mám hodně aknózní pleť, potřebuju dobré krytí a to mi 100% dá catrice camouflage cream :) a na kruhy pod očima jsem si oblíbila rimmel match perfection :) terkaa.kozakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Strašne by som ho chcela. Kruhy pod očami maskujem dennodenne, aj keď ani nos z domu nevystrčím, a to čímkoľvek, čo drogéria ponúka a žiaľ zatiaľ som svoj ,,svätý grál´´ nenašla. V poslednej dobe ale celkom vyhovuje Garnier roll on.
    lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Mám doma Garnier roll on..brala bych něco více krycího, ale zatím jsem na nic nepřišla :)

    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Klasika :D :D - Dermacol Makeup Cover a Rimmel Match Perfection

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj, tenhle korektor vypadá super. Já trpím hrozně na kruhy pod očima a jako nejlepší se mi jeví oblíbený Affinitone od Maybelline. :)

    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Nemam oblubeny drogekovy korektor a momentalne ani ziadny taky nepouzivam. Naposledy to bol zrovna tento od maybelline, kupovala som ho v prahe v palladiu, to su asi tak dva roky, odvtedy som ho uz nezohnala, teda zohnala, ale v zlom odtieni :D takze ked som zbadala u teba tuto giveaway, ani na sekundu som nezavahala :)
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Ja ten najlepsi korektor pod oci stale hladam. Za tie roky som ich vyskusala neurekom a stale nie som spokojna. Bud vysusuju alebo sa zlievaju do vrasok. Mam ozrutne tmave kruhy a velmi by som chcela tento korektor vyskusat. Snad budem mat stastie :)

    OdpovědětVymazat
  31. Používám teďka Fit Me od Maybelline... Každopádně tenhle už jsem chtěla taky dlouho zkusit :)

    veronikamotlova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Nevím, jestli se to bude počítat, ale nejradši mám prostě Camouflage cream od Catrice. Na všechno :D.
    tertour@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Maybelline - affinitone ..alenkakrivosudska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Vypadá báječně a Tvoje recenze mi to akorát potvrzuje. No, třeba někdy doputuje i do našich českých drogerií... Já momentálně na kruhy pod očima používám Maybelline Fit Me a jsem nejspokojenější, co jsem kdy zatím s drogerkovým korektorem byla. Akorát jsem mu byla na lovu nějaký ten pátek, než se mi podařilo objevit neopatlaný exemplář v mém odstínu. Myslím, že stojí za to ho vyzkoušet. Ale pro příště mám v plánu zalovit i v dražších vodách - abych náhodou o něco nepřišla. :-D
    jana.cvrkalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Ja zatial pouzivam Rimmel Match Perfection a je fajn :)
    vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Tyjo, drogerkovej a ocnich, to vubec nevim ... :) zatim zadnej .. Naposled jsem zkousela astor, byl sice svetlej, ale zas nic nekryl, si clovek nevybere;)

    OdpovědětVymazat
  37. Já používám Catrice camouflage cream .
    eliska.pejcharova@tiscali.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Připojte se k úspěchu Spojte se s více než 4,000,000 investorů a obchodníků ze 170 zemí

    Otevřené obchody na eToro: 227,651,647

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...