Stránky

pondělí 11. srpna 2014

Giveaway 3. díl

Krásné pondělí! Tak už jdeme do finále a vyhlašuju poslední - 3. díl rozdávačky. A stejně jako minule, než ho vyhlásím, je třeba vyhlásit něco pro někoho mnohem důležitějšího :-) Kdo vyhrál v 2. kole korektor od Maybelline? Random se pochlapil a vylosoval nešťastně šťastnou třináctku. 
Age Rewind putuje k LadyZet a Nikavero!

No a kdo má chuť stále soutěžit, má před sebou kolo poslední. Můžete si psát o půlkou světa vychvalovaný Colour Elixir v odstínu 025 - Radiant Raspberry.

Já bohužel patřím k té druhé půlce, která vůbec nechápe ten povyk. Připravte se na to, že mu to tu v jednom z dalších článků natřu, ale berte mě s rezervou. Nemám v oblibě lesky na rty a tohle prostě sice barvící, ale lesk je. Takže, která z vás lesky ráda, vůbec si nedělejte hlavu, že tutto neudělala pěkné promo a pište. Velkou fanynkou a promo jak trám najdete u essie a pokud sledujete její videa (čas od času místo večerníčku proč ne) tak jste Color Elixir už určitě zaregistrovaly.

Pravidla jsou stejná jako v prvním a druhém kole. 

  1. Můžete a nemusíte mi napsat, který drogérkový lesk, balzám nebo rtěnku máte nejraději. 
  2. Musíte být viditelní v GFC (pravidelných čtenářích mého blogu), nebo mě musíte mít viditelně ve vašich G kruzích.
  3. Pro rychlejší a bezproblémové zkontaktování nechte v komentáři na sebe email. Jsem už starší kousek, co si váží svého času a nechci hrát hru na klikanou. Nicméně akceptuju, pokud je to pro vás příliš osobní informace a nechcete ji takto napřímo zveřejnit. Pokud bude vylosován někdo bez uvedeného emailu a nebudu ho moci rychle dohledat, výhru ponechám rezervovanou 24 hodin. Pokud se mi do mailu do té doby výherce neozve, losuju náhradníka.
  4. Soutěže se mohou zúčastnit čtenářky s českou a slovenskou korespondenční adresou.
Giveaway probíhá od teď:-) do neděle 17.8. do 20:00. Výherce zveřejním v pondělí ráno.
Pohodový start do dalšího srpnového týdne a štěstí v losování vám přeje
tutto:)

27 komentářů:

  1. Já mám teď ráda lesk na rty od Lancome :-)
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak lesky moc nepoužívám, víc si potrpím na matné rtěnky - z drogérky mám oblíbenou Kate Mossku v odstínu 107 a docela i Essence Stay Matte Lip Cream v odstínu Velvet Rose :)

    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Když se nad tím zamyslím, to snad ani nejde vybrat jednu nej:) Z drogerky momentálně používám nejvíc nude rtěnku od Loreal, z lesků nějakou limitku od Essence. Z nedrogerkové kosmetiky lesk od VS a malinovou rtěnku od Clinique:)

    Noogeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Barvička vypadá pěkně. :) Lesky občas používám, ale už delší dobu nejvíc ujíždím na různých i barvících balzámcích Labello.
    Sleduji GFC - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Hezká výhra :) Z lesků mám nejradši průhledný od Dermacol a rtěnky mám obecně ráda Rimmel London.:)
    sleduji přes gfc-Jana Svobodová
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám lesky docela ráda ale nechci za ně moc utrácet a ty od Essence jsou opravdu v poho.
    eliska.pejchaorva@tiscali.cz

    OdpovědětVymazat
  7. sledujem cez gfc:) alenkakrivosudska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ja som si oblubila Astor Soft Sensation Lipcolor Butter.
    Rada by som vyskusala aj tento lesk od Maybelline hlavne preto, ze ho chvali Essie Button ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám nejradši lesky od Lancome:)
    GFC: Anežka V..á
    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Zalíbil se mi ten od Dermacol :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Oooo, no ja neverim! Tolke stastie, ako som pisala aj v sutaznom komentari, uz velmi dlho chcem tento korektor vyskusat :) Dakujem krasne a vecer pisem mail, teraz ho totiz nemam k dispozicii (na pracovnom PC je zablokovany). Velmi sa tesim :)
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  12. Z drogerkových mám ráda Color Riche rtěnky od Loreal a největším příjemným překvapením je pro mě taky Gel Tint od Essence. Na to, jak té značce nijak neholduju, je tohle paráda.

    Veru.Ly@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. ja som skôr na rúže ako lesky... :) z drogérkových mám najradšej tie od Essence, Astor, L oreal...

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  14. Můj oblíbenec z řad rtěnek je starší limitka od Alverde, jinak jsem spíše na rtěnkobalzámy a balzámky....jinak doma mám spoustu lesků od Avonu a Bourjois :(

    OdpovědětVymazat
  15. Z leskov mam rada essence stay with me :) z ruzov yves rocher grand rouge, co sice nie je drogerka, ale skoro :) a naposledy som si oblubila pastelku od astoru :)
    vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Lesky od essence :)
    jirina.h1997@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. vera.p@centrum.cz
    L'Oréal Caresse jsou skvělé lesky, nemají klasickou lepivou konzistenci, ale spíš takové krémové a dlouho vydrží.

    OdpovědětVymazat
  18. mám radši spíž rtěnky :) moje oblíbené jsou od Rimmelu Kate Moss nebo mám taky moc ráda rtěnky od MACu, ale to asi není moc drogérková kosmetika :D

    veronikamotlova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Perfektný výkon podľa mňa podávajú Catrice lesky - do leskov nie som ochotná investovať vysoké sumy.. S rúžmi je to ale iné..:)
    Gersiova.Adka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Matné lesky od Essence a od Catrice. Z rtěnek to jsou klikačky od Dermacolu.
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Milujem vajíčka z Oriflame, to sú také láásky. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Ta barva je prostě nádherná :) moje oblíbená rtěnka je color whisper a balzám asi lip butter od labella :) terkaa.kozakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Stačí mi pomáda na rty :)
    spajdinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. cabin.crew.slovakia@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. teď momentálně používám balzám na rty od Avon Care :-)
    sarka.michlikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...