Stránky

neděle 24. srpna 2014

i čtvrtek může být svátek

Nestává se často, aby mi někdo, jen tak nezištně, něco kosmetického nabídnul. O to větší radost takové nečekané dárky přinášejí. Soňa, z blogu Za kosmetikou, prováděla velkou lakovou čistku a nabídla mi, jestli se některých krasavců nechci ujmout. Slovo dalo slovo a ve čtvrtek lahvinky dorazily. Udělaly mi takovou radost, že jsem ani nevěděla, který odstín lakovat jako první. Ač bych už s věkem mohla mít rozum a snad i nadhled, tak tyhle dvě věci byly v mžiku ty tam, mně mínus 30 let a zlakovala jsem si každý nehet jinou barvou, jako malá holka.


Nakonec to vyhrál (a hned šel na všech deset) pro mě netradiční modřenec OPI Dating A Royal - sytá a trochu tlumená modrá, něco mezi královskou a námořnickou. Jestli je to želé nebo krémovka, to se mě neptejte. Ve třech vrstvách je plně krycí, takže já bych ho nakonec označila za krémovku s vysokým leskem. Dating A Royal je zatím první lak OPI, který mi drží jak přibitý. Po skoro třech dnech (celé budou až odpoledne:-) nemám žádný odštipek, jen lehounce ošoupané špičky. A to jsem si za tu dobu i párkrát zaumývala nádobí, které nevlezlo do myčky a k tomu ještě 3 hlavy, dvě dětské a jedna má. Odpouštím mu tedy ty tři vrstvy.

A protože i já jsem Soni chtěla udělat radost, putoval k ní balíček pro změnu voňavý. No není to blogování fajn? Co vám v poslední době udělalo radost?

11 komentářů:

  1. Mně Sonička udělala stejnou radost :) Překvapením bylo, že jsem čekala pár laků, tak max. 5. A ona jich poslala 22 :D Zrovna jdu jeden od ní lakovat... Jen nevím, který, tak to asi budu muset udělat jako ty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soňa je skvělá:-)!!!
      Jj, udělej to stejně a nezapomeň to vyfotit:-)

      Vymazat
  2. Já si dělám radost pořád :) Naposledy asi sadou na nehty od Sally Hansen nebo novou yogamatkou :)

    A ten OPI lak je naprosto boží! Přesně takovou barvu miluju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ráda slyším, že si děláš radost pořád:-)
      Modrá je dobrá!

      Vymazat
  3. Zuzi já moc děkuji za tvůj skvělý voňavý balíček, jsem z něj nadšená :) Mnohonásobně předčil to, co jsem ti poslala já. A o Nikolce ani nemluvě - ta mi v minulosti poslala tolik bezvadných věcí, že ani nemá cenu to dál komentovat. Díky holky :) Soňa

    OdpovědětVymazat
  4. Ten modrý je neobvyklý, ale mně se moc líbí. Hlavně ti jde hezky k odstínu kůže. Taky bych měla zkusit někdy něco divočejšího, tedy pro mne divočejšího...Dnes mám červený a OPI a čekám, jak dlouho vydrží. Mně obvykle tak den. Výměny jsou skvělé!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Jaký máš odstín toho červeného?
      Mně taky OPI nikdy moc nedržely. Na nohách to ano, ale na rukou ne. Tento modrý opravdu překvapil.

      Vymazat
    2. OPI je BIG APPLE RED. Trošku tmavší, než bych chtěla.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...