Stránky

čtvrtek 21. srpna 2014

Letní top ten v dekorativce 2014

Stejný článek s tu na bogu objevil už před rokem a říkala jsem si, že by bylo zajímavé mrknout na to, co z minulého léta se přehouplo i do to letošního a co naopak se v top ten neudrželo a bylo nahrazeno novými favority.
Změny určitě jsou a ta jedna nejpodstatnější bude ta, že se tady objeví asi méně produktů, alespoň mám takový pocit. S malováním jsem hotová raz dva a přesto jsem s výsledkem spokojená. Léto budiž pochváleno.

Místo make upu jsem si letos hodně oblíbila ochranu UV Essentiel.

Jediný korektor, který používám, je Age Rewind od Maybelline, o kterém jsem vám tady v posledních dnech básnila víc než dost.

Oči líčím pouze tužkou, přesněji dvěma. Stíny žádné a to je největší šetřič času. Na vnější koutky a do linie řas používám tmavěhnědou tužku Khol Me Ebony (Guerlain), do vnitřních koutků a nad ret pak moji stálici Pearly White (alverde). 

Černá řasenka samozřejmě nechybí, mometnálně jedu promo balení Volume (Chanel). Výborná, ovšem na řasenku zbytečně drahá.
Obočí nevynechám nikdy. Vyhrabala jsem letitou tužku na obočí Lancaster, už z toho obalu nevyčtu ani odstín ani název, ovšem stále maluje skvěle a je výraznější než jiné tužky, které mám a to se mi teď v létě hodí.
Pleť přepudruju minerálním pudrem éclat mineral Bourjois v odstímu 02 vanille. Není úplně světlý, teď v létě je prima. Pěkně zmatní, lehce pleť sjednotí a přesto ji zanechá svěží.
Tvářenka je to, co si z letního líčení užívám asi nejvíce. V červnu jsem kápla na nádherný korálový odstín Frivole (Chanel) a ten mi tak učaroval, že málokdy sáhnu po jiné.
Třešinka nakonec je rtěnka nebo balzám. Oblíbenci jsou dva - limitková L'Oréal Julianne a pastelka Revlon Randezvous. Ještě čas od času sáhnu po další krásné korálovce L'Oréal Caresse v odstínu Dating Coral
Dating Coral
Abych byla komplet, tak ještě doplním lak. Ruce lakuju stále spíš vyjímečně, nohy však permanentně. Nejčastěji starším Rimmelem Coral Romance (a jak koukám, ten se mi na fotku bohužel neprobojoval)

Poznámka:barevně zvýrazněné produkty je možné rozkliknout.

Jaké letní šminky a vychytávky se vám osvědčily? Daří se vám teď v létě šetřit čas při líčení?
Mějte se krásně a
tuttobene:-) 


6 komentářů:

  1. Mám ráda tyhle "bilanční" články a já se děsila, že už je na takový článek pozdě, je u mě v plánu už hříšně dlouho :-D. Hmm, máš tady specialitky jedna báseň. Souhlasím s tím, že hlavně o dovolené jsem se s líčením nemazala :-), tužka stačila a tu bílou Alverdí, tu prostě nic nenahradí! Revlonky miluju ale jejich buttery a vyjímečně i já mám letos jemnou peach :-D. Tak si užijte poslední dny prázdnin!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. eM, nemůže být pozdě! Babí léto je před námi:-) Mám radost, že se ta alverdí etablovala i u Tebe.
      Díky, už se nám to krátí, prvňáček je sice trochu radostně-nervózní, matka ale nakonec určitě víc :-)

      Vymazat
  2. Taky mám podobný článek v plánu :) Já teď v létě taky šetřím čas, sahám hlavně po Color Tattoo a potom už jedu jednoduše - řasenku, obočí, cokoliv na tváře a vybarvit rty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Color Tatoo - jo taky bych mohla:-) Jedinou, kterou doma mám je ta všeobecně oblíbená bronzová. Postupně jsem poslala do světa růžovou a zlatou. Ostatní odstíny jsem nezkoušela.

      Vymazat
  3. Ja som dnes Age Rewind od teba pouzila prvy krat a jeho povest neklame, zatial som nadmieru spokojna :) A sedi aj odtienovo ;) Este raz dakujem.
    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec zač. Jsem ráda, že Ti sedí a jseš s ním spokojená. O to mě to těší ještě víc:-)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...