Stránky

pátek 8. srpna 2014

Maybelline - Instant Age Rewind Eraser - korektor na kruhy pod očima

 V návaznosti na druhý díl rozdávačky by se slušelo napsat samostatný článek na z mého pohledu bezvadný drogérkový korektor - Maybelline - Instant Age Rewind Eraser Dark Circles.
 Začnu jedinou chybou a to nejzásadnější. Není u nás k dostání. Zasoutěžit o něj si ovšem můžete u mě zde.
 Ale zpět ke korektrou. Co se týče krycích korektorů na kruhy pod očima, je to ten nejlepší drogeriový, který jsem zatím vyzkoušela. Měla jsem vcelku ráda korektor Rimmel Match Perfection, tento je ovšem o třídu výš. Nechci jej srovnávat s rozjasňujícími korektory typu Lumi Magique nebo Touch Eclat. To jen na úvod, ať je jasné, že se kouknem na zoubek krycímu korektoru.
 Maybelline - Instant Age Rewind Eraser Dark Circles - balení je vcelku velkorysé, obsahuje 6 ml.  Aplikátor je zvláštní, není to ani typický pěnový nebo houbičkový, ale ani štětcový, prostě taková chlupatá houbička (viz. první a druhá fotka). Každopádně se dobře postará a perfektní ditribuci korektoru na jemnou pleť kolem očí. 

 Korektor je důležité zapracovat do pleti prsty jemným poklepem nebo štětcem. Zapracovává se výborně, není hutný, ani příliš rychle nezasychá. Na druhou stranu, když ho rozmazávám, nestírám jej z pleti pryč a to se taky počítá.
 Instant Age Rewind obsahuje haloxyl, který potlačuje otoky. Na ty já téměř netrpím, takže toto nemůžu potvrdit. Korektor bezvadně sjednotí barvu očního okolí, pokud použijete o tón světleší než je barva vaší pleti, dosáhnete i rozjasňujícího efektu. Navíc opravdu znatelně kryje a to bez usazování v drobných vráskách a bez pocitu vysušení jemné kůže kolem očí, žádné šupinky, vrásky a suchá jakoby papírová pleť se nekoná. Naopak zanechává ji viditelně svěží. Na další fotce se povedlo vcelku věrně zachytit odstín 120 light.
 Korektor obsahuje antibakteriální složku. Nevím, jak by na ni reagovaly super citlivé oči. Já mám oči středně citlivé a na korektor mi nijak nereagují, nedráždí mě. 
 Máte-li možnost si  jej nechat přivést nebo oželíte nějakou korunu za shipping, tak si jej obstarejte. Na výběr máte 4 odstíny. Pro bledule s růžovým nádechem bych volila 110 fair, pro světlé typy s neutrálním nebo žlutým podtónem bych volila 120 Light. Dále jsou v nabídce 130 Medium a 140 Honey. Kompletní řadu pak doplňují čísla 150, což je neutralizér (pro ty co mají "fest" tmavé kruhy) a 160, což je rozjasňovač a ty můžete používat v kombinaci s předešlými odstíny.
Cena cca 7-9USD.

A nezapomeňte, že si o něj do konce týdne můžete zasoutěžit:-)

12 komentářů:

  1. Tento vyrobok je uz par mesiacov na mojom wishliste. Snad budem mat stastie v tvojej giveaway ;)
    Zaujalo ma, ze existuje aj ten neutralizer. Idem googlit ako to vyzera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím palce!
      Neutralizér je hlavně pro Ty, které trálí opravdu tmavé kruhy. Je ve stejném balení a má se použít pod korektor. Vyzkoušeno nemám, moc tmavé kruhy taky ne. Podle mě by fungoval i jakákoliv hodně světlý korektor, ale zase najít takový, který by opravdu nevysušoval.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. To mohl! Spoustu dalších žen by si ho oblíbilo.

      Vymazat
  3. Snad se ke mně jednou dostane. Mám ho v merku už pěknou chvíli :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V GA už jsi:-), tak teď jen trochu štěstí!

      Vymazat
  4. Ten neutralizer mne zajímá. Light 120 si samozřejmě koupím. Díky za recenzi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli nemáš prvotřídní kruhy pod očima (to jsem si u Tebe nikdy nevšimla), tak by byl zbytečný. Možná, že my, velké holky, bychom ocenily ten rozjasnovač:.-)

      Vymazat
  5. Chtěla jsem si ho tento týden koupit v Německu, ale když jsem viděla cenu 10E a pak dokonce někde i 13E tak jsem si to rozmyslela. Za korektor z drogerie mi to přijde dost a navíc měli všude snad jen dva odstíny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opět se nám potvrzuje, že Evropa je dražší:-( V USA stál většinou 9 někde i 10 amerických, Ve Walmartu ho měli v akci za 6.

      Vymazat
  6. já bych ho brala i v tom Německu, jen bych si potřebovala ozkoušet odstíny... škoda, že u nás není, ale zas te´d pokukuju po tom na kruhy od Max Factor. ale mám pocit, že mi stejně na ty kruhy nepomůže nic :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych odstín vybírala pocitově. Tak jak jsem psala v článku 110 pro hodně světlé s růžovým podtónem, 120 pro světlé se žlutým podtónem....Stejně jsem to musela udělat i v USA. Tam testery v drogerkách nejsou. Je to pro ně drogerka a tu budď nemají potřebu zkoušet nebo to mají z hygienických důvodů, aby je pak někdo nežaloval, že se mu něco na papuli z testeru nevyhodilo. Všechno je zatavené ve fólii nebo přelepené.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...