Stránky

pátek 29. srpna 2014

mrtvé moře v českých koupelnách!


 Asi jste už na některých blozích zaznamenaly nebo v brzké době zaznamenáte příchod značky -417 na český trh. Tentokrát jsem ani já spolupráci se zastoupením nového obchodu s přírodní kosmetikou NuSpring neodmítla a na tuttobene se v brzké době objeví historicky první recenze k produktům, které zaslalo pr-ko. Proč jsem do recenze šla? Měla jsem hned několik důvodů. Tím prvním je, že produkt koresponduje se zaměřením blogu. Druhým důvodem je ten, že jsem měla možnost vybrat si tělovou péči a vzhedem k tomu, že na vlastní kůži vím, jak blahodárné Mrtvé moře je, včetně bahna vyhrabaného na jedné z mála přístupných pláží, ale taky jak nepříjemné dokážou být krystalky soli, které vám ucpou každý pór, pokud se hned po koupání neumyjete čistou vodou, byla jsem hodně zvědavá na účinky této značky, pyšnící se ve složení právě minerály a bahnem z Mrtvého moře.  Třetí důvod je ten, že mám doma malého atopika a neustále zkoušíme další a další krémy, masti, mléka. Žádné nemá dlouhodobý trvalý účinek na ekzém. Pokud jsme u moře ekzém je do dvou dnů pryč. Chci tedy vyzkoušet tělovou péči na atopický ekzém. Poslední důvod je zcela přízemní, za to upřímný. Která ženská by odolala nabídce vyzkoušet kosmetické beauty produkty? Možná taková je, já to však nejsem :-)
 Protože jsem si zvolila tělovou péči, v balíčku mě čekal zklidňující tělový krém, šammpón proti lupům, mýdlo a 2 tělové bahenní masky. A za ty jsem teda vážně ráda. "100% autentic" bahno na vlastní kůži dobře znám. Jediný problém je v domácí aplikaci na celé tělo, přece jen bahno na celotělový zábal mi v domácích podmínkách nepříjde ideální, skvěle si ho dovedu představit jako salónní proceduru. Ale s trochou entuziasmu a trpělivosti se to nakonec dá i v domácích podmínkách. Nebo si můžete udělat jen lokální masku tam, kde je to potřeba, například pokud trpíte ekzémem nebo máte extrémně suchou pokožku, případně si chcete dopřát jen péči navíc. Stejně jsem to udělala i já. Bahenní masku jsem nanesla do dekoltu, na paže a dokonce na obličej, i když k tomu pimárně není určená. A jsem nadšená. Maska má na pleť naprosto stejný efekt jako bahno, které jsem na sebe napatlala před mnoha lety. S jednou jedinou vyjímkou. Po této masce člověk nesmrdí jako tchoř, což po bahenní z pláže ano. Pleť je vypnutá, vyčištěná, zmatněná, póry zatažené. Zarudnutí je jen velmi mírné a rychle po smytí masky mizí. Velice jemně slaně - mořsky voní. Pokud budou i nadále stejné výsledky, když tak nad tím uvažuju, nevím proč by neměly být, je to přece maska, tak tohle je pro mě jednoznačný adept na koupi. Chcete-li si dopřát autentický zážitek s bahnem z Mrtvého moře doma ve své koupelně, tak tohle vám moc ráda doporučím. Těm z vás, které máte hodně citlivou pleť, bych nedoporučila aplikaci na obličej. Zbytek si může namaskovat na svém těle cokoliv. Ještě dodám, že strukura je hustá, bahnitá s drobnými zrnky, které cítíte mezi prsty, pokud masku promnete.


Zklidňující tělový krém je pro změnu ten výrobek, od kterého očekávám nejvíc. Jak se popere s ekzémem? První aplikace máme za sebou. Hojivý krém je jemný, jílovitý, šedobéžové barvy. Velice dobře se roztírá a není mastný, kůže po aplikaci změkne a zjemní. Ovšem pozor, tam kde jsou oděrky, odřeniny nebo gradující plošky ekzému, kůže po aplikaci pálí a štípe. No ono se ani není čemu divit, pokud se naložíte do vod Mrtvého moře, taky vás hned začne celé tělo štípat, odřeniny, ranky, štípance pak dvakrát tolik. Pocit štípání po pár minutách odezněl a při dalším mazání nebyl tak intezivní. Do téhle tuby vkládám své naděje! Uvidíme za pár týdnů, pak podám podrobný report.
Šampón na vlasy a mýdlo s výtažky z bahna zatím čekají na své vyzkoušení.

Připravovaný eshop slibuje zájemcům malý dáreček při jeho spuštění. Více tady. Co to bude, to bohužel tutto neví:-)

Krásný pátek a nadcházející víkend přeje
tuttobene:)

6 komentářů:

  1. Na všechny recenze jsem hodně zvědavá, cokoli s bahnem z Mrtvého moře vždycky upoutá mou pozornost :) A uvidíme, jaké budou ceny, ale tak snad to nebude nejhorší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky zvědavá, jak se bude případ -417 vyvíjet:-) Report podám!

      Vymazat
  2. Teda, ta bahenní maska mě hodně zaujala, hlavně vyhlazením a stáhnutím pórů a minimálního zčervenání. Hned jsem se zaregistrovala a uvidíme, jaké budou ceny a co všechno nabízí :))

    OdpovědětVymazat
  3. Zmatnění?? Stažení pórů?? Sem s tím!! Nejlépe po kýblech! :o))
    A Tutto.. krásný poslední prázdninový víkend přeji!!

    OdpovědětVymazat
  4. Ta maska zní hodně dobře, nechám si ji v povědomí :)

    OdpovědětVymazat
  5. M&E&S, maska je výborná, přestože je primárně určená na tělo. Opravdu mi příjde zatím nejblíž tomu, co jsem měla na sobě napatláno u Mrtvého moře, jen je v podstatě vyčištěná o větší úlomky hornin a navíc tolik nesmrdí. Na druhou stranu není parfémovaná a je z ní cítit jílovitá slanost. V produktech jsem viděla, že v nabídce jsou i pleťové bahenní masky. Takže pak už je to na libovůli každého:-)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...