Stránky

pátek 1. srpna 2014

Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain - prostě bomba

Už z nadpisu vám musí být jasné, že dnes se tady bude chválit, ochat a plesat. Ve Walmartu jsem si za srandovní cenu (asi 6$) koupila první "pastelku". A vcelku mě mrzí, že jsem zůstala jen u té jedné. První dojmy byly fajn. Ty druhé jsou ale mnohem, mnohem lepší. Řádně jsem ji otestovala až doma, proto ten stesk, že jsem do košíku nepřihodila další.
Vybrala jsem si oranžovo-korálový odstín Randezvous, který moc mezi rtěnkami zastoupený nemám. Sluší mi jen teď v létě, když mám "jakous takous" bronzovou barvu. Konzistencí připomíná tužší balzám. V jedné vrstvě je poloprůhledný, ve dvou až třech docílím sytý oranžovo korálový odstín. Finiš tohoto balm stain(u) je lehce lesklý, jako u většiny balzámových nebo hydratačních rtěnek. 
Aplikace je příjemná, roztírá se rovnoměrně, necuckovatí, výrazně nezalézá do rýh ani vrásek a nevysušuje. Parfemace je na rtěnkový produkt méně obvyklá. Pastelka je mentolová, ale tak zvláštně, trochu mi připomíná ústní vodu. A teď to nejdůležitější, výdrž. Ta mě porazila. Tahle pastelka drží jak hrom. Tři vrsty mi drží s trochou nadsázky klidně půl dne. Ubírá na intenzitě, ale i po 3-4 hodinách jsou rty barevně natónované, ovšem už bez lesku. S decentním přístupem přežije lehké jídlo i pití. Z hydratačních rtěnek, které doma mám, má tahle Revlon tužka nejdelší výdrž. Pokud bych ji měla srovnat s balzámortěnkama typu ColorWhisper od Maybelline nebo Rimmel Hydrarenew, tak ty se výdrží ani náznakem nechytají. Vím, není to totožný produkt, ale konzistencí mi podobné připadají. S jinýma "pastelkama" vám tento Revlon bohužel nemůžu srovnat.


První fotka rtů - jedna vrstva, druhá fotka  - dvě vrstvy, swatch na ruce - dvě vrstvy. 
Ocitnete-li se u nějakého dobře zásobeného stojanu Revlon v zaraničí, nebo jestli zvažujete koupi na internetu, tak tuto pastelku vám vřele doporučuju.
Líbí se Vám? Jste pastelkové nebo dáváte přednost raději klasickým rtěnkám?
Užijte si víkend a
tuttobene:)

12 komentářů:

  1. Nádherné rty, máš je tak krásné, jsou symetrické, ne příliš velké a ani malé....dokonalé. No a barva je přesně něco pro mne. Jakou barvu bys ještě chtěla?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:-) Barva je určitě pro Tebe jako dělaná!
      Mno, kdybyc mohla doufat:-))) tak bych volila červenou Romantic a možná honey nebo cherish

      Vymazat
  2. Ehm, po tvojich fotkach je mi jasne, ze ju musim mat! A pritom su na trhu uz vecnost a aj sa o nich dost vela hovori, ale nikdy som nemala take nutkanie si ju kupit ako teraz! :) A Martina ma pravdu, mas velmi pekne pery ;)
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:-) Jj, taky jsem ji registrovala delší dobu a až teď přišlo osvícení:-)

      Vymazat
  3. Tak ta vypadá fakt dobře! Díky výdrži bych si ji určitě koupila, akorát odstín by bodl o něco víc do meruňkova, bez toho červeného nádechu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byc ho taky snesla meruňkovější, pak byc ji mohla nosit i na jaře. Ale. nakonec to nevadí, takhle je sice nositelná jen v létě, za to je s větší dávkou extravagance:-)
      Koukám, že mi přeskakuje h, se omlouvám všem, ale přepisovat se mi to už nechce a tablet se mi při opravách sekne a už nic s odpovědí nenadělám:(

      Vymazat
  4. No líbí, líbí. O nějaké pastelce od Revlonu jsem doteď neměla ponětí, a včil abych ji začala někde hledat. Teda samotná na fotce ta barva vypadá poněkud děsivě, ale na rtech, na rtech je famózní. Moc ti sluší !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Ti ji v pondělí vezmu na podrobnější seznámení:-)

      Vymazat
  5. tak ta barva je naprosto nádherná, přímo pro mě! ;) já mám pastelku od BeYu a jsem s ní spokojená, udělá krásně šťavnaté rty a hydratuje, akorát ta výdrž určitě není tak dlouhá, jako u Revlonu ;)

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá nádherně... a čte se o tom ještě líp :) Jednou se naštvu a taky si nějakou Revloní pastelku objednám :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...