Stránky

neděle 24. srpna 2014

Rychlotip na sadu Clarins

Tutto si nenechává kosmetické bonbónky jen pro sebe. Tohle je vážně rychlotip za opravdu krásné peníze. Sada Clarins The Beauty in a minute (klik) za 315,- na parfums.cz Slovenky taky nepříjdou zkrátka, na parfums.sk je pak sada k mání za 11,11 slovenských - klik tady
zdroj

Sada obsahuje: Odličovač voděodolného make-upu pro citlivé oči 30 ml + Lesk na rty 05 Candy Shimmer 12 ml + BB krém SPF 25 02 Medium 15 ml + Řasenka pro objem a natočení řas 01 Black 3 ml


Krásný zbytek nedělního večera,
tutto:-)

7 komentářů:

  1. Hmm to je zajímavé, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  2. Byla jsem na vazkach, ale tohle je znameni. :-D Jdu do toho, konecne vyzkousim svou vysnenou znacku. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že budeš spokojená:-) Já s Clarins spokojená zatím vždycky byla.

      Vymazat
  3. asi hodinu před vystavením jsem na parfums nakupovala... ale dneska jsem si nechala prodloužit řasy, tak bych toho beztak půlku nevyužila, ale mohl to být krásný dárek! musím příště líp šmejdit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vždyť to se ani všechno sledovat nedá:-) Já taky ten tip dostla od jedné mé moc milé kamarádky. Ta se ve všech těch nabídkách pohybuje jako ryba ve vodě:-)
      Co řasy? Jsi spokojená?

      Vymazat
  4. Jakmile bude skladem, určitě si ji koupím! :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...