Stránky

čtvrtek 14. srpna 2014

Van Cleef and Arpels - Midnight in Paris edt plus tip na nákup

Dáme si zase jeden voňavý. Dnes trochu nezvykle pánskou vůni Midnight in Paris od francouzské šperkařské firmy Van Cleef & Arpels s více než stoletou tradicí. Jejich zákaznicemi, co se šperků týče, byla třeba Wallis Simpson - vévodkyně s Windsoru, Grace Kelly nebo Elizabeth Taylor. Šperky fakt umí, obdivovat je můžete i ve filmu Grace.
Ale zpět k Midnight in Paris. Pro ty z vás, které holdujete kořeněně-dřevitým gurmánkám, tak před touto pánskou vůni se rozhodně neupejpejte. Je to jemná kořeněná kompozice, kterou si na chlapovi snad ani nedokážu představit. Možná na éterickém Francouzovi, tak éterickém, že i s postelí bude mít maximálně padesát kilo.

Citrusový úvod se rychlostí blesku vypaří jako pára nad hrncem. Půlnoc v Paříži (vždycky si vzpomenu na stejnojmenný film W. Allena, mám moc ráda) se sřídavě tváří jako mandlová pudrovka, jemná semišovka a vanilková gurmánka se špetkou koření, no a po řádném rozvonění si člověk užije i dřevita a kouřova, ovšem pořád v jemném podání pro ženu jako stvořeném. Výdrž na toaletku taky nezanedbatelná. Po čtyřech až pěti hodinách to chce nástřik obnovit znovu.
A teď přijde to nejlepší! 40ml flakón s noční oblohou je k mání opravdu za úžasnou cenu tady za 341,- nebo tady za 318,-. Záleží, které poštovné a balné je pro vás přijetelnější, případně jestli máte v některém z "olinkovaných" eshopů slevu. Za dvojnásobnou cenu si můžete pořídit i 100 ml flakón v koncentraci edt i edp.
Pro úplnost ještě složení.
Složení: (zdroj Arome)
Hlava: citrón, bergamot, rozmarýna, kůže
Srdce: zelený čaj, černá konvalinka
Základ: styrax, tonka, benzoin, kadidlo
Parfumér: Domitille Bertier, Olivier Polge
Pozn: koncentraci edp vyzkoušenou nemám. 

Jak jste na tom vy a pánské vůně? Krásný čtvrtek a
tuttobene:)

9 komentářů:

  1. Jé, já si taky hned vzpomněla na ten film od Allena :-D...a ten flakon je překrásný!!!! Pobavila jsem se i představou éterického francouze, hm tak to opravdu ne. Někdy ani nechápu u parfému to unisex, protože třeba některé vůně si na mužích fakt nedovedu představit. Tady je to složení tak zajímavé, že ve mě vzbuzuje velkou zvědavost, ale už vím, že to jak bude parfém vonět si holt ze složení "nepřečtu" :-), jednu dobu v mém mládí jsem měla pánské vůně hodně ráda a nosila je, teď mám koření asi nejraději v zimě, ta cena je fakt super, jen si asi netroufám tyhle věci kupovat na blind :-D, ale jako tip je to super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A dobrý, viď? (film)
      V Douglasu by možná mohl být k očichání:-)

      Vymazat
  2. já teda na pánské vůně vůbec nejsem, ale tahle zní zajímavě :). A šperky od Van Cleef & Arpels jsou jak jinak než nádherné...

    OdpovědětVymazat
  3. no covece, tos me nalakala, u mandlicek pokazdy zbystrim;) a maji i 125 ml za 619, tak ted mam dilema ... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně splňuje hned několik moořích atributů. Mandle (i když tady je to jen jedna složka z mnoha), Paříž, půlnoc....... :-)

      Vymazat
  4. Takhle nádherně to umíš popsat jen ty! Máš můj obdiv. Parfém bych prostě nepopsala, ani kdyby mne mučili :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:-) Já bych zas nic neušila, i kdyby si ze mě udělali jehelníček!

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...