Stránky

úterý 2. září 2014

3x čištění

Dnes mám pro vás nachystaný článek k péči o pleť, konkrétně čistícím krémům a jedné pěně, které v poslední době používám. Opět pro krátké připomenutí, ať víte, jestli má smysl pokračovat ve čtení. Má pleť 35+, kombinovaná - normální až mastná.
Začnu produktem, který určitě stojí za vaši pozornost - čistící krém od Alverde - clear washcreme heilerde - konzistence je řídce krémová, takové béžové bahýnko. Voní jemně, mně trochu připomíná amarantové sušenky. Jestli si poradí s nečistou pletí, pro kterou je určen, to vám nepovím. Ovšem pokud nemáte nijak zvlášť problematickou pleť, ale chcete něco, co by jemně, bez podráždění a přesto dobře odstranilo make-up nebo nečistoty z pleti a pleť byla po použítí zmatněná a nevysušená, tak tohle je příjemná volba a za slušný peníz. Ráda si ho koupím znovu.
Najdete v DM a 100ml tuba vyjde tuším něco kolem 70,-. Opravte mě, jestli víte cenu přesně.

Druhým v řadě je pro mě také velký oblíbenec co se použítí a výsledku týče, ale bohužel nesplňuje požadavek na rozpočet - Lancome - creme radiance, clarifying cream to foam cleanser normal/combination skin. Čistí výborně, neucpává póry. Konzistence je kluzká, hutně krémovitá. Voní čistě, svěže s přídavkem růže. Pleť je po použití čistá a jakoby zesvětlená, nevysušená a hebce jemná.
Já si 60ml balení koupila na aukru, kvůli cestování a vyšlo mě něco málo přes stovku. Vydželo mi při denním používání necelých 6 týdnů. pokud na něj za tyhle peníze na aukru narazíte, berte! Celé 125 ml balení vychází mnohem dráž. Pokud se nepletu něco kolem 600,-.

Active Solution natursurf-c gentle foaming cleanser od sr-skincare je čistící pěna, která sice pleť vyčistí, je ji však třeba ještě dočistit. Pěna se mi osobně zdá řídká a nedá se s ní pleť při čištění jemně promasírovat, protože vám jednoduše zmizí mezi prsty. Jinak pleť nedráždí, je opravdu velmi jemná a jako jediná, z dnešních tří zástupců, se dá použít i na odstranění řasenky. K tomu ji ale běžně nepoužívám, nezdá se mi dost komfortní. V podstatě se jedná o slušný výrobek, ale pro mě je uživatelsky, z dnešních tří jmenovaných, nejméně příjemný. Tahle čistící pěna se už na můj další seznam nákupu u sr-skincare nedostane.
150ml stojí v přepočtu cca 140,-
Zleva: alverde, Lancome, sr-skincare

S čím se vám v poslední době dobře čistí pleť? Máme stejné oblíbence? Mějte se krásně a hlavně
tutto bene:-)

6 komentářů:

  1. Čistící krém od Alverde jsem měla v tom malém balení, o větším uvažuju, protože pleť hezky vyčistil. Co mi trochu vadilo - byla vůně, nevím k čemu bych ji přirovnala ale mě konkrétně příjemná nebyla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůně je opravdu specifická - taková jako bio sušenky:-) mně nevadí.
      Jsem ráda, že se nás více shodlo, že čistí dobře.

      Vymazat
    2. mě parfemace téhle Alverde řady vyhovuje a miluji hlavně jejich masku :)

      Vymazat
    3. Tu jsem nezkoušela, tak dík za tip:)

      Vymazat
  2. Mně nejvíc vyhovuje Mary Kay čistící krém 3v1. To je zatím nejlepší věc a k tomu hydratační krém. Vše ostatní různě střídám, ale tyto dva produkty mají své stálé místo v mém kosmetickém arzenálu.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...