Stránky

úterý 16. září 2014

galaktický haul

Pohodové úterý přeju. Mám pro vás rychlopřehled objednávky z eshopu galaxieprani.cz, odtud galaktický haul. Jejich nabídka je opravdu zajímavá. Narazila jsem na ně při hledání štětců Real Techniques v českých internetových obchodech. Nakonec jsem si vybrala jen jeden jediný. Dlouhodobě jsem přemýšlela o jejich Blush Brush. Ano je příjemný, ale rovnou předesílám, že pro ty, které mají drobnou tvář nebo si nejsou 100% jisté při nanášení tvářenky nebo jsou zvyklé na menší preciznější štětce, je zbytečně moc velký a může se stát, že tvářenka nakonec skončí i tam, kde nechcete, alespoň z počátku. Nepracuje se s ním špatně, dokonce na to jak je jemný si poradí i se zapečenými pany. Chanel Joues nabírá ukázkově, trochu hůř pak klasické Bourjois tvářenky.  Pokud s tvářenkami zrovna nezačínáte a v nanášení už máte jistou ruku, pak ho s radostí doporučím. Je opravdu příjemný, nanáší taky hezky, poměr cena výkon ideální. Cena ruinuicí rozhodně není. Stojí 299,-.


Paletka od Revlonu Custom Eyes  - Gold Spun mě nadchla na první pohled. Evidentně s tím u Revlonu museli počítat. Ano v tomto případě prodavá design stínů v panu. Reliéf i barvy jsou nádherné. Ovšem to je vše. Pigmentace spíš podprůměrná, stíny práší, třpytky ze tří odstínů opadávají a cestují po obličeji. Paletka sice stála nějakých 129,- (původně 2x tolik), ale ani za tu cenu vám ji nedoporučím. Zbytečná investice.

Co mě naopak moc mile překvapilo, byl lak Ciáté v odstínu Glametal - na fotkách vypadá většinou chladně stříbrně, ale ve skutečnosti je lehce měňavý, díky zlatým a zeleným třpytkám není pouze kovově stříbrný, ale celkově dělá zeleně-bronzový antik efekt. Plně krycí je ve dvou vrstvách a lakuje se snadno. Cena příjemná 139,- Navíc na výběr je mnohem víc odstínů.

Dalším milým překvapením je zkosená tužka na obočí W7 - Brow Twister. Odstín se jmenuje Hazel Blonde. Měla jsem trochu obavy, aby nebyl příliš světlý a zároveň nešel do oranžova. Ani jedno se naštěstí nestalo. Odstín není 100% neutrální a opravdu jde mírně do tepla, ale oranžová se naštěstí nepotvrdila. Tuha je máslově jemná, kreslí už při jemném doteku a pokud běžně přitlačíte, kreslí sytou linku. Pozor, díky máslovitosti, se lehce stírá a rozmazává. Pro mě to znamená, že si nesmím během dne moc sahat na obočí. Tužka stála 89,-. Za ty peníze, blondýnkám a plavovláskám vřele doporučuji. Akorát jak se zdá, odstín jsem asi vykoupila. Proto jsem vám do odkazu dala všechny produkty W7 na obočí. Brow Twister ještě najdete v odstínech Brown a Dark Brown.

U poslední položky mě znovu udolal vzhled. No uznejte není ta tuba náherná? Optimistická, originální, etnická. V tubě je přírodní rakytníkový krém na ruce od značky Oblepikha Siberica. Asi nějaká sestřenice Natury Sibericy. Konzistencí mi to s Natura Siberica příjde hodně podobné. Vůně není úplně podle mého gusta. Je ovocně sladká a do toho lehce bylinná. Připomíná mi dětské ovocné pendreky. Jestli znáte Haribo květinky bonbóny, tak takhle přesně to voní. Řidší krém se vsakuje rychle a celkově bych ho hodnotila jako příjemný. Nicméně není to must have a asi ho už příště nekoupím. Cena 99,- není tristní, ale na druhou stranu za tyhle i menší peníze jsou rozhodně lepší krémy na ruce.
Pozn. ten už teď v nabídce taky nevidím. Snad ho pro koupěchtivé rychle naskladní, nebo je k případně ke koupi na mnoha jiných eshopech.

Co se vám z nákupu zamlouvá nejvíce? Zaujalo vás něco, vybraly by jste si?

14 komentářů:

  1. Paletke som takmer nedolala ani ja, vyzerala úžasne a chcela som ju ešte za tu pôvodnú cenu, no pomohlo mi googlenie....a našla som tú pigmentáciu kdesi na ruke, tak som si povedala, že toto skutočne nie....škoda...vyzerá fakt krásne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to škoda, protože všechny atributy, krom toho nejpostatnějšího - malovat :-), splňuje.

      Vymazat
  2. Ten lak <3
    Pěkný haul, na ten lak se musím ještě podívat, vypadá fakt nádherě a já takovej samozřejmě doma nemám :D
    Jinak paletka vypadá nádherně, ale ta pihmentace mne docela zarazila :/

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pigmentace je mizerná, škoda. Naopak lak je skvělý! Díky:)

      Vymazat
  3. nejvíc rakytníkový krém na ruce :), ten bych taky chtěla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je příjemný, i když vůně je taková pro zvláštní, ani ne rakytníková spíš jako sladce nakyslá, prostě přesně ty květinky od Haribo:-)

      Vymazat
  4. To není sestřenice natury sibericy, ale přímo profesionální řada s altajským rakytníkem od této značky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vida, zase jsem o něco chytřejší:-) Díky.

      Vymazat
  5. Zrovna ta paletka Revlon se mi napoprvé líbila, škoda :(

    OdpovědětVymazat
  6. Vybrala bych si lak :) RT mám a moc mi nevyhovuje, paletka by mě asi ani nezaujala a jak vidím, o nic nepřicházím.
    Oblepikha Siberica je název rakytníkové řady Natury Sibericy :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvíc mě zaujal ten krém na ruce :) Lak se mi líbí lahvička, ale barva už ne
    BLOG BY VERU

    OdpovědětVymazat
  8. Ta paletka... <3 Já mám od Revlonu jeden stříbřitý perleťový stín, sice se mi rozsypal, ale mám ho v malé krabičce. Je báječný!!! Asi můj nejoblíbenější stín ze všech - používám ho buď jako samostatný stín, když nevím, nebo jen k rozjasnění. Vůbec nevím, co budu dělat, až mi dojde, koupila jsem ho ve výprodeji za 20 Kč a kvůli absenci původního obalu ani netuším název odstínu. Možná to bylo pink Opal nebo tak nějak...?
    A ještě se mi líbí ten lak! Krásný efekt.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...