Stránky

sobota 13. září 2014

Kafe, dáme si?

 Dnes se u Tutto, trochu netradičně, setkáváme nad výborným šálkem kávy. Chtěla bych vám doporučit pražírnu kávy tady u nás v kraji a navíc jednu výbornou kavárnu. Nejsem znalec kávy, jediné kritérium, které mě ovlivňuje je, jestli mi káva chutná nebo ne. Nesladím, nemlékuju, akorát čas od času si dám espresso machiato - espresso s mléčnou pěnou. Výborné dělají v Ostravance Coffee. Když se náhodou vyskytuju v centru Ostravy a mám chvilku, naplánuju si trasu tak, abych se protáhla Milíčovou. Druhou provozovnu mají v Nové Karolíně a i tam vždycky, pokud jsem na zevlingu, zaskočím. Třetí, nejmladší provozovna, je na Ostravském Prokešově náměstí (u Nové radnice). Tam jsem to zatím nestihla omrknout. Tak a to by bylo v kostce asi vše, kam ráda zajdu tady u nás na kávu. Pokud přijedete za mnou do kraje "razoviteho", tak Vás tam ráda vezmu. Je to sice časově setsakra drahá kratochvíle, ale o to vzácnější a dražší mi je:-)

 No a když nejde hora k Tutto, musí Tutto za ní. Proto, když si chci uvařit přiměřeně dobrou kávu doma, objednávám nově kávu z tohoto zdroje. A musím uznat, že svoji práci v téhle pražírně dělají moc dobře. Předpokládám, že i v mnoha dalších pražínách, ale tuhle mám takříkajíc po ruce, cca 30km od svého bydliště. Každou středu dělají degustace, takže pokud mám pochyby, jestli mi konkrétní druh bude chutnat, mohu ho vyzkoušet.
Kam rády chodíte na kávu vy?
Krásný víkend a 
tuttobene:-)

6 komentářů:

  1. Ostravanku mám taky ráda :-) Kavů dělají výbornou, to se jim musí nechat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že jo! Jsem ráda, že mám čtenáře z kraje:-)

      Vymazat
  2. Na kafe s tebou ? Kdykoliv a kamkoliv :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Recept už tady na blogu je - jogurtový koláč. Je super rychlý, takže za pár minut si můžeš dát koláčik:-) a děkuji za pozvání.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...