Stránky

úterý 30. září 2014

Konturky k rudým rtěnkám pure reds

 Brzy (v listopadu) na nás L'Oréal vybalí své rudé krasavice z kolekce pure reds, stejný koncept jako jarní kolekce privée. Jenže pokud má být rudá rtěnka příjemně krémová, tak s tím ruku v ruce jde i její rozpíjení a zalézání do jemných vrásek kolem rtů. Podle prvních ohlasů těch, které už pure reds testovaly, takové opravdu jsou, krémové. Proto tu mám pro vás dvě rudé konturky, které mám odzkoušené, jsou více méně lehce dostupné a nestojí balík.

 Moje v podstatě už letitá stálice je rudá kontura Max Factor v odstínu Fire. Pokud budete volit rtěnku spíše s oranžovým podtónem, pak tato bude ladit dokonale. Rty ochrání před rozpíjením a samozřejmě prodlouží trvanlivost rtěnky na rtech. Kreslí lehce a je krásně pigmentovaná. Máte-li linie v ruce, nevíte co je třesoucí ruka, konturu nakreslíte jedním tahem. Fire stojí cca necelých 200,-, v akcích méně. Za ty peníze rozhodně stojí, bude vám sloužit hodně dlouho.

 Klasická rudá, která vám sedne k většině červených rtěnek, které nemají ani výrazný modrý ani výrazný oranžový podtón, je šikovná půlpastelka ze Sephory v odstínu 20 real red. Půlpastelka proto, že je o polovinu kratší než běžné konturky. Nicméně všichni víme, jak to se spotřebováváním konturek chodí. Jsou to naše dlouholeté přítelkyně v kosmetické výbavě, proto mi ta velikost vůbec nevadí. Maluje opět lehce, je silně pigmentovaná a v podstatě se s ní pracuje stejně jako s Max Factor. Cena je přijatelná, běžně stojí 140,-.

 Ke většině odstínů, které jsem viděla na českých blozích a které půjdou u nás do prodeje, tyto dva odstíny konturek dopasujete. Trochu bych měla pochybnosti o dopasování k údajné rudé všech rudých a to k odstínu Blake, podle mě je to rudá s pořádnou dávkou modrého podtónu a jako nejklasičtější rudou ji nevnímám. Ze dvou zmíněných kontur by ji možná mohla doplnit 20 real red ze Sephory, Max Factor Fire bude na ni moc teplá. K odstínu Freida (Pinto) budete muset pohledat konturku více do fuchsiova a k vínově červenému odstínu Laetitia to bude chtít konturku vínovou. Ovšem pokud jsem dobře koukala, tak Laetitia's pure red na našem trhu nebude. Tím pádem, pro některé bohužel, nemusíme hledat vínově červenou konturu. Šest rudých střel mířících do Česka si můžete prohlídnout tady.

 Nezapomeňte, štěstí přeje připraveným:-) Mějte se krásně
a tutto bene!

6 komentářů:

  1. nikdy jsem konturky nepouzila ale tyhle se mi moc libi :)

    Visit my blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  2. To je dobrý nápad, tenhle článek. :) Rtěnky půjdu omrknout na živo a uvidím, takhle z obrázků si totiž vůbec nejsem schopná přebrat, jak by mi odstíny seděly... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se těším, až je uvidím na ostro. Takhle z obrázků jsou pure reds nádherné a láká mě většina odstínů. V reálu to zredukuju na jeden maximálně 2 kusy:-)

      Vymazat
  3. Jé, tak ta Max Factorka by se mi vážně hodila. Musím po ní kouknout. No a z těch rtěnek je samozřejme Julianne Moore nej...tedy asi pro mne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvé příspěvky jsou tak super, ale vždy mne nutí k nákupu...no to už tak super není.

      Vymazat
    2. Mně se líbí skoro všechny rtěnky, které nemají až moc modrý podtón nebo nejdou moc do fuchsiova. To jsou kromě 3 snad všechny pure reds:-)
      Ty konturky jsou spíš jen takové doporučení. Pokud nedopasuješ z toho co máš doma, tak tohle jsou osvědčené kousky. Tu Max Factor mám už přes dva roky a i když se lehce odděluje od dřevěného obalu, stále je měkká a krásně maluje. Jsem s ní schopná dopasovat většinu klasicky červených rtěnek.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...