Stránky

pondělí 22. září 2014

monostíny laura mercier

 Nedávno jsem vám na blog dávala tip na nákup dekorativky Laura Mercier z jahody (www.strawberrynet.com). Dnes mám pro vás článek s mono stíny v reálu.

 Mono stín Whisky - je neutrální středně hnědý matný stín. Přestože je 100% matný, nepůsobí tvrdě, suše, křídově. Pigmentace je výborná. Stín při nabírání na štětec jen nepatrně práší. Při aplikaci nemám jediný problém. Na podkladové bázi výdrž celodenní. Balení se zrcátkem je vkusné a hlavně šetrné k našim nehtům. Stačí jen lehce zatlačit na otevírací patent a víčko samo povyskočí.

 Mono stín Twinkle by byl ideálním světle béžovým základním stínem na celé pohyblivé víčko, případně do vnitřního koutku, nebylo-li by jednoho kdyby. Kdyby neobsahoval třpytky. Třpytky jsou viditelné jen pod určitým úhlem, nicméně jsou dost výrazné a hlavně "zabordelují" celý obličej. Twinkle se nedá nalíčit bez toho, aniž by mi opadal všude, kam je to jen možné. "Debordelizace" obličeje trvá věčnost. Jediné řešení je líčit oči jako první, následně očistit obličej a teprve potom dělat podklad a makeup. I tak třpytky opadávají. Škoda, základní barva je opravdu krásná.

 Oba stíny mě stály dohromady něco kolem 280,-. Vřele doporučuju odstín whisky, případně jakýkoliv jiný bez třpytek. Bohužel momentálně jsou už na původní ceně 32$ za kus. Balení je štědré, každý monostín osahuje 2.8 g. Kvalita jednoznačně převyšuje cenu, která sice v mém případě byla akční, nicméně stojí i za dvojnásobek toho, co jsem za ně zaplatila já.
 Ještě povinný swatch po přejetí po panu a na kůži.

 Pokud jste nestihly nakoupit nezoufejte, na jahodě si docela často s cenami hrají a snad se brzy opět objeví v akci.
Pohodový vstup do nového týdne vám přeje
tutto:-)

9 komentářů:

  1. Tutto me stale nuti nakupovat.... :)
    Dik za tip na tu sadu Clarins,nasla jsem v ni nekolik milacku.
    Z Jahody jsem jeste nikdy neobjednavala, vzdy mi to prislo takove pofiderni plus se jeden cas resil unik udaju z karty. Tak se mi do toho moc nechce :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta sada clarins byl teda tip! Jediný pro mě těžko použitelný je BB v odstínu medium. Musím ho míchat se světlým Vichy. Francouzi by ze mě měli radost:-) Zbytek sady je perfektní po všech stránkách. Dokonce i lesku v tubě jsem přišla na chuť, já, rtěnkofil.

      Vymazat
  2. Stíny vypadají hezky. Ani jsem nestihla okouknout Laura Mercier produkty. To bych tam musela být déle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, vítej zpátky doma! Rozumím, čas je drahá komodita. Já jsem naposledy stihla omrknout možná jen třetinu toho, co jsem si přála:(

      Vymazat
  3. Ježiš ty jsou nádherný! Jak vypadají na oku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty hnědé samozřejmě skvěle, ty světlé díky opadávajícím třpytkám podstatně hůř. Nafotím.

      Vymazat
  4. Ty, Tuttáči, já dávám whisky jinam, než na oči...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, a když to přeženu, pak skončí i na oku:-)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...