Stránky

neděle 7. září 2014

Tip na nákup - Laura Mercier eye basic colour

Dnes velice rychlý tip na výborný produkt, který můžete použít jako oční stín nebo jako bázi pod oční stíny. Eye Basic Colour je krémový, velice dobře se zapracovává do víček a zasychá do polomatného finiše, nemá třpytky ani viditelný shimmer, ale výsledný efekt není storocentně matný, spíš hedvábně lesklý. Co je důležité, stín se neslévá a drží celý den! 
zdroj
Já mám doma odstín Peach, který mně osobně víčka prosvětlí a udělá dojem výživného osmihodinového spánku. Doporučila bych pleti neutrální případně se žlutým podtónem. Dále mají na jahodě za tuhle fantastickou cenu odstíny caramel, pink a bisque.
Běžná prodejní cena je cca 500,-. Na jahodě jsou k mání za cca 160,-. S největší pravděpodobností se jedná o předešlé balení Eye Basic Colour, současné balení na oficiálních stránkách Laury Mercier vypadá už trochu jinak, navíc lehce pozměnili i barevnou škálu odstínů. 
Balení je štědré 7g a dorazí k vám v pěkné papírové krabičce. Takže můžete hravě využít i jako dárek. Pokud byste se nechaly zlákat a na jahodě nakupovaly, mrkněte i na pudrové oční stíny LM, mají ve slevě za krásných cca 150,- velkou škálu hlavně monostínů. Zde jsou jedny pro ilustraci.

Mějte se krásně, pohodový vstup do dalšího pracovního týdne a nezapomeňte se v závěru týdne odměnit na dnech Marianne! Necháte se nebo nenecháte zlákat slevami? Už máte promyšlené nákupy?



11 komentářů:

  1. Zatial som nemala ziadnu ocnu bazu. Zastavam nazor, ze je lepsie kupit si kvalitne ocne tiene, ktore vydrzia ako kupovat bazu, tiene a davat na seba tolko kozmetiky.
    Kaviaren-u-macky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně bohužel ani sebekvalitnější stíny déle než dvě hodiny bez báze nedrží. Prostě se mi začnou slévat nebo usazovat ve vráskách a ohybech. Pro mě je tedy báze pro celodenní líčení nutnost.
      Ale konkrétně toto se dá použít i jako stín:-)

      Vymazat
  2. Patrim k ludom s mastnejsimi ocnymi vieckami, baza ja pre mna nevyhnutnostou (aj pod kvalitne ocne tiene), takze dakujem za tip, navyse Laura Mercier je znacka, od ktorej by som rada par veci skusila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A, tady tip padl na úrodnou půdu:-) Rádo se stalo!

      Vymazat
  3. Nepokoušej mne pořád, to umím sama, rozhazovat peníze... :) Napiš o nějaké voňavé laskomince, co máš nového?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechci rozhazovat sama, chápeš...:-)
      Co mám nového? Nejraději teď nosím bílou Habanitu a kupodivu i Fate se mi zamlouvá. Jen nechápu co to se mnou hraje za hru (Fate), jednou drží podruhé zas ne:-/. Jo a ještě jednu zhýralost jsem vzala do šuplete - Madonnu Truth or Dare Naked. Až na ten přepálený muglerovský začátek je to echt likérovka, nakonec předvede moc pěkný benzoinovo-santalový taneček. Na celebritní vůni fakt dobrá.
      Toš se rozhoupu a napíšu,

      Vymazat
  4. Jéé tu mám v košíku a mono stíny taky a taky spoustu dalších potřebností že :)
    ale zatím se ovládám. Jen mě dost štve, že jsem si asi před dvěma měsíci nekoupila v akci duo zapečených linek ahjo. Nemáte někdo, že byste přenechaly druhý kus? Docela jsem tomuto linkovaní propadla, používám černé linky od guerlaina, ale ty modré od laury, to by bylo něco... hm no nic.
    Jinak je na jahodě momentálně sleva 10% na makeup :)
    tatanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě je třeba ten košík prohnat procesem, když mají 10% slevu:-)
      Zapečené linky bohužel nemám

      Vymazat
  5. Já to věděla, že jsem si tu bázi měla taky přihodit ! Teď abych nakupovala znova ( a k tomu nějaké stíny samozřejmě, žeáno ). Poradíš mi, po jakém odstínu mám jít ? Líbí se ten bisque, ten by mohl nadělat parádu i sám, beze stínů...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, ten bisque, případně caramel by určitě šel. Z mono stínů bys měla perfektní mauve a možná i twinkle, dokoce i dua by tam v tvoji barevné škále byla:-) ale koukám, že prevíti od včera o dolar zdražili!

      Vymazat
  6. Jeden dolar jim odpustím :) . Ty mauve jsou super, zkusila bych možná i nějaké tmavší, líbí se mi Chambord, ty jsou sice třpytivé, ale tak proč ne. Koukám i na Paris By Night, ale tam bych měla obavu, aby nedělaly unavené oči, to fakt nepotřebuju.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...