Stránky

pátek 10. října 2014

-417 - Atopici, nepřehlédněte!

Dnes je to už šest týdnů, co mám doma k testování tělové produkty od izraelské značky -417. O první dojmy jsem se s vámi podělila tady. Teď se jim tedy koukneme na zoubek trochu podrobněji.
Začnu největším ternem z celého balíku a tím je Skin Relief Cream.
Tohle je pro mého syna zatím absolutní bomba v boji s atopickým ekzémem. Po prvním natření protestoval, že ho krém štípe. Druhý den po koupeli, už to nebyla taková tragédie a třetí den se už bez pípnutí nechal namazat. U zdravé pokožky jsem žádné nepříjemné pocity po namazání nesledovala. Samozřejmě jsem několikrát vyzkoušela i na sobě. Krém má spíš hutnější konzistenci, velmi jemně slaně voní a má šedobéžovou jílovitou barvu.
Nejpodstatnější je ovšem to, že kožní projevy ekzému máme pod kontrolou! Svědivá šupinkující místa se zhruba do dvou týdnů zahojila a od té doby ekzém mého syna netrápí. Pro úplnost dodávám, že jsme jednou denně natírali na horní a dolní končetiny a hrudník. Po 4 týdnech používání jsme vypotřebovali asi třetinu tuby. Né, že bychom příčiny ekzému zbavili, tu krém neřeší. Ovšem zbavili jsme se nepříjemného svědění, podrážděné, vysušené a místy popraskané pokožky. Poslední 2 týdny ekzém mažeme ob den a zdá se, že to stačí. Konečně můžu zvolat halelujaaa....
Následující fotky dokumentují stav před a po.

Krém můžete doplnit o péči přírodního bahenního mýdla
Zásadní je, že šedočerné mýdlo nevysušuje. Obsahuje drobné abrazivní částečky, takže zároveň lehce masíruje. Není parfémované, téměř nevoní. Opět z něj jen lehce cítím slanou vůni.


I třetí výrobek opět a ráda doporučím. Je jím tělový bahenní zábal.
Nepoužívala jsem jej jen na tělo, ale i na obličej. Je to klasická bahenní maska, která poměrně rychle zasychá. 

Pokožka je po zábalu, jemná, čistá, vypnutá, moc příjemná na omak. Je sice lehce zarudlá, ale zarudnutí do pár minutek po umytí vymizí. Používala jsem na dekolt, paže a obličej. Na obličej bych ho doporučila všem typům pleti, kromě pleti citlivé a pleti se sklonem k rozšířeným žilkám. Tady bych se obávala podráždění a nadměrnému prokrvení pokožky. I když -417 samozřejmě nabízí i masky s bahnem z Mrtvého moře určené přímo na obličej. Tohle byl spíše takový můj pokus o multifunkčnost zábalu, který se mi osvědčil (opět pro úplnost dodám, že mám pleť 35+ smíšenou, už se tu na blogu z toho stala hotová mantra:)

Posledním testovaným produktem byl bahenní šampón
Osobně na něj nedokážu najít žádná velká pozitiva, ale ani žádná negativa. Z mého pohledu nejsem cílovou skupinou, pro kterou je tento šampón určen. Lupy ani svědění pokožky hlavy mě netrápí a ani nikoho jiného z mé rodiny. Vlasy umyje dobře, nic víc, nic míň. Šampón má  hustší, průsvitnou, šedohnědozelenou, gelovou konzistenci. 
Tady by bylo relevantnější, kdyby pro vás otestoval tento produkt někdo, koho trápí lupy, ekzém ve vlasech a svědění pokožky hlavy.

Všechny produkty jsou bez parabenů a minerálních olejů. Složení jsem se vám pokusila nafotit. 
Skin releaf Cream
Tělový bahenní zábal
Bahenní šampón
V krému i šampónu se nám objevil nějaký ten silikon, nicméně "bezsilikonovost" značka na svých produktech neproklamuje. 
Ano, vy které se nemůžete dopočítat nafocených složení, počítáte správně. Produkty jsou čtyři, složení jen tři. Bohužel se mi podařilo někam zastrčit krabičku od mýdla, tak jsem vám vypsala alespoň aktivní látky: Dead Sea Salt, sweet almond oil, lavender oil, calcium pantothenate. 

Na tomto místě by se slušelo poděkovat českému zastoupení NuSpring za poskytnutí produktů k testování a také to ráda udělám. Komunikace s PR oddělením byla na úrovni a díky ní se mi podařilo k testování vybrat produkty, které pro mě mělo význam testovat a vám, které se potýkáte s podobnými problémy jako já a moji blízcí, mohou být tyto postřehy užitečné.

Mějte se krásně a příště opět u dalších OPI mini. Zdraví vás 
tutto bene:-)

13 komentářů:

  1. Teda, vysledky skvele. Popravde ja uz na svuj ekzem tak trochu rezignovala - proste se mazu a nektere veci mi delaji lepe, ovsem kdyz se zacne objevovat zname rude misto, nic krom kortikoidu nebo jinyvh leciv mi nepomuze. Vykoumali jste nejak, z ceho se ekzem dela ve vasem pripade? Ja na to leta letouci neprisla a popravde uz ani nehledam, jen mirnim priznaky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nam se zatim podarilo kortikoidum vyhnout. U more do dvou dnu je po ekzemu, tak jsem mela pocit že by to mohlo vyjit a vyslo. Docela dobry byl Holtuv krem nebo od Eucerinu Atopic, ale nic nebylo natolik ucinne, ze by ekzem v tak velke mire jako ted zmizel. Syn ma alergii na roztoce, potravinove alergie zatim zadne odsledovane ani potvrzene nema.
      Je to boj! Drzim Ti palce:-)

      Vymazat
    2. No pravda je, ze ja mam alergie snad na vsechno.... Ale kdybych na to mela koukat, tak z toho zivota moc nemam :-)) To je super, ze na syna funguje more! Mozna ten krem tedy zkusim.

      Vymazat
    3. ....cena me odrovnala :D Chtelo by to vzorek, zkusim si ho sehnat.

      Vymazat
    4. Veru, napis mi na mail adresu, udělám ti vzorek do maleho kelimku. Tusim, ze je tam cena neco k osmi stovkam. Tuba ma 150ml, je vcelku stedra. Hned tak nezmizi, lepe receno se nevymaze:)

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    6. Dobrý den. Děkujeme za skvělou recenzi, velmi nás potěšila. O to více, že skutečně pomohla Vašemu synovi.

      Přiznám se, že taky jsem byla zvědavá, jak to dopadne, protože s ekzémem jsme měli menší zkušenosti.

      Byla jsem velmi rada, že jste se rozhodla testovat právě kosmetickou řadu na atopický ekzém.


      @ Veru - Cosmetic Jam – pošlete nám e-mailem Vaši adresu a rádi Vám pošleme vzorečky na vyzkoušení. E-mail: ivana@nuspring.cz.

      Přeji hezky den :) Ivana, NuSpring.cz

      Vymazat
  2. Účinky krému jsou fantastické :) Mě osobně nejvíc láká bahenní maska (jakože bych ji vyzkoušela místo Kawaru), ale mýdlo se mi taky zamlouvá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, taky jsem moc příjemně překvapená z výsledků.

      Vymazat
  3. Waw ta ručička po mazání vypadá krásně! To bychom potřebovali taky. No je fakt, že když si dcera stěžuje, že to štípe, tak to nechce používat, ale vidím, že se asi vyplatí vydržet...Určitě si píšu, díky za tip!

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...