Stránky

úterý 28. října 2014

Pure Reds se začervenaly na českých pultech

  Krásný volný den všem! Možná jste už některé zaregistrovaly předčasný nástup červených krasavic Pure Reds od L´Oréal do našich drogerií. Ohlášeny byla na začátek listopadu, nicméně já je objevila už minulý pátek v Rossmannu za zvýhodněnou cenu 199,-. Z pěti odstínů, které byly k mání, přicházel pro mě v úvahu asi jen jeden jediný a to Pure Red by Julianne. Ve stojanu jsem dále našla hnědočervenou Evu, oranžovou Doutzen, rubínovou J.Lo a fuchsiovou Freidu. Chyběla Blake. Né, že by byla vyprodaná, prostě tam vůbec nebyla.

  Zatím vám zprostředkuji jen první dojmy. Pure Reds rozhodně stojí za koupi. Enormní je výdrž a to bez přehánění! Pokud nebudete obřadně jíst či pít nebo setrvávat v polibku dlouhé hodiny:), pigment vám na rtech zůstane dobrých 5 až 6 hodin. Rtěnka není hydratační ani krémová, jak jsem se na některých blozích dočetla, nicméně nevysušuje. Teda nijak výrazně. Nebudete mít po ní pocit opečovávaných hydratovaných rtů. Na druhou stranu, pokud nemáte suché popraskané rty, taky nebudete mít pocit suchých a pnoucích rtů. 
  Někdo možná bude mít potřebu použít pod ni balzám, potom však nepočítejte s extrémní výdrží. Zralým rtům doporučím konturu (mrknout můžete třeba sem), aby nedocházelo k vpíjení do vrásek, i když díky tomu, že konzistence rtěnky není hydratační ani krémová, tento problém bude minimální a mladé rty konturu při pečlivé aplikaci rtěnky ani potřebovat nebudou. Vůně je klasická rtěnková. U L'Oréal jsem se zatím ani s jinou nesetkala. 
Co je na rtěnce úžasné? Jednoznačně sytý pigment a nádherné odstíny, které vybízí k rudým podzimním rtům. Konkrétně Julianne už po prvním přejetí zanechá na rtech sytý odstín. Ode mne si tedy vysloužila velké doporučení pro všechny, které zvažují koupi rudé rtěnky.

  Užijte si den volna podle vašich představ. Napište mi, jestli jste už Pure Reds v drogériích potkaly a který odstín je váš favorit. Mějte se krásně a
tutto bene:)

PS: Marti, ty si už Julianne nekupuj, jedna je na cestě k Tobě:)

11 komentářů:

  1. A já bych zrovinka tu Blake...snad někde bude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bude, možná se u nás objeví až počátkem toho listopadu. Ohlášena na český trh byla:)

      Vymazat
  2. krásná barvička :)

    Zvu tě ke mě na giveaway : YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  3. mám Doutzen, je krásná, i obal, akorát mě naštvalo, že kus toho zlatého pruhu se odloupl, když jsem odlepovala tu "bezpečnostní" nálepku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda. Já si pro změnu nevšimla té bezpečností nálepky a téměř na sílu víčko rvala:-o K úhoně to naštěstí nepřišlo. Pro změnu mi totálně slezl ten jakoby pogumovaný film na obalech té předešlé nude privée řady a to vypadá teda echt hnusně.

      Vymazat
  4. Ty jedna!!! To je ta nejlepší zpráva dne! Já se těšíme jak děcko na Vánoce. Moc jsem si ji chtěla koupit, ale nemám nikde Rossmana. Hurá! Jsi zlatíčko!

    OdpovědětVymazat
  5. Kecaš! Fakt to drží? :-) Půjdu omrknout ty odstíny, třeba tam bude i pro mě...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nekecám, drží jak přibitá! Mno jen jestli těch 5-6 hodin vydržíš nejíst:-))) né, že by ji jídlo totálně vyoutovalo, ale vyloženě netknutá taky nezůstane.
      A odstín tam pro Tebe na tutty bude!

      Vymazat
  6. Já bych si chtěla koupit červenou, ale vůbec nevím jakou. Takže zas asi nekoupím, protože neumím vybrat odstín, který mi bude slušet :(

    OdpovědětVymazat
  7. Zatím jsem tuhle kolekci v DM neviděla, taky už jsem dýl po drogerce pořádně nešmejdila :D. Krásná barvička
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...