Stránky

neděle 12. října 2014

S OPI na křídlech British Airways - Cajun Shrimp

Dobré ráno. A opět tady máme dalšího prcka z kolekce OPI. 
Cajun Shrimp je barva, která mě nikdy neomrzí. Ano, je pravda, že zase balancuje na hranici mého vkusu. Cajunská krevetka je hodně výrazná, ale obecně korálovky k mému podtónu pleti ladí a obdobné barvy ráda nosím i na nohou. Takže odstín dobrý, lakování taky, přesto mám jednu malou výhradu. I když se Cajun Shrimp lakoval velice dobře a bez problémů, tak bohužel není zcela krycí a pigmentace zlehka pokulhává. Jedna vrstva nestačí (ani tlustší) a dokonce ani dvě tenčí nejsou dost. Lakovat jsem musela tři vrstvy. K dobru ovšem musím přidat, že lak schne poměrně rychle. Nějak jsem v poslední době odflákla péči o ruce a zapomínala mazat. Na kůžičce kolem nehtů je to znát. Tak snad budu pro vás dostatečné memento a vy určitě na své packy nezapomenete.

Příště u Malaga Wine. Mějte se krásně a
tuttobene:-)

5 komentářů:

  1. Krásný i když je slabý :-) Takové barvy jsou pro mne nej !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si bez těchto odstínů léto nedokážu představit:)

      Vymazat
  2. The best of! Tak to je moje barva, akorát mně ty krevety nejsou blízké, tak jí říkám kečupová.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný odstín opravdu! Já takových moc nemám, vlastně asi žádný, pořád se cpu spíš do těch modravých, ale tento je nádherně zářivý ten bych si v létě určitě užila a na nohách kdykoliv :-D. Bohužel já s OPIčáky nemám moc dobré zkušenosti taky co se týče pruhování nebo pigmentu, měla jsem zatím jen dva a trošku mě zklamaly teda. Odstíny ale mají dokonalé, to zas jo :-)..a na to víno se těším !-) Pěkný den tutto!

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...