Stránky

čtvrtek 16. října 2014

S OPI na křídlech British Airways - Malaga Wine

Předposledním prckem z kolekce Passport To Color je nádherná vínově rudá Malaga Wine, ideální odstín na nadcházející podzim. 
Malaga Wine je někde mezi jelly a krémovou konzistencí. Nelakovala se úplně nejlépe. V jedné vrstvě byl lak nerovnoměrný a tvořil mapy. Dvě tlustší vrstvy však stačily. Tam, kde se mi nepodařily nanést dvě tlustší, tam jsem musela lakovat ještě třetí vrstvu. Ale za tu výslednou nádhernou barvu to stálo. Mrkněte na ni. Líbí se vám? Foťák mi ji tentokráte bral hodně světlou, proto jsem nakone fotila telefonem. Momentka z auta.
Mějte se fajn a 
tutto bene:-)

10 komentářů:

  1. Krásná barva a výsledek, čekala jsem ji tmavší, ale vypadá mňam :) Ještě ke Cajun Shrimp - mě tolik při lakování nezlobil nebo si to nepamatuji! Uvidím až budu lakovat znovu, dám na to pozor.. Pěkný den K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. No možná je o pidifous tmavší. Tmavý je asi tak jako na ukazováčku a malíčku, tam je odstín reálný. Přeju, ať jseš s ním spokojená:-)
      Cajun Shrimp mě zas až tak netrápil, jen potřeboval ty 3 vrstvy. Potrápil mě Charged Up Cherry, to bylo peklo!

      Vymazat
  2. Nádherný! Ta barva je na podzim ideální. Včera jsem lakovala podobnou a už dnes je pryč. Nebyla kvalitní a to jsem se tak snažila. Ach ty laky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta barva je prostě podzimní must have:-)
      Vydržel mi 3 dny, pak už se mi začal odlupovat a zrovna u těhto odstínů je to jako pěst na oko. Takže třetí den večer šel dolů.
      Jj, lak co vydrží jen jeden den je pěkný opruz. Taky se mi to už párkrát poštěstilo:-)

      Vymazat
  3. Jedno velké ách :-). To je barva dle mého gusta, ale nějak mě ani tahle OPIčka nepřesvědčila, že jejich laky jsou uživatelsky lepší než ty levnější drogeškové, ale opět odstíny umí skvělé :-). I mně se někdy stává, že mobil zachytí odstín líp než foťák...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, on je to lak od laku. Jen v této malé kolekci jsou mezi kvalitou velké rozdíly. Odstíny se mi líbí všechny:-)

      Vymazat
  4. aaaa, prave dnes som si ho kupila v plnej velkosti a neviem sa dockat, az ho nalakujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a já, až ho nafotíš a dáš na blog:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...