Stránky

neděle 5. října 2014

S OPI na křídlech British Airways - Tickle My France-y

 Další mini prcek je pro mě asi největší trhák celé sady. Béžově tělový odstín Tickle My France-y je hodně chic a lehce provokující zároveň. Není to takový ten slušňácký odstín francouzských  manikúr jako třeba předchozí Passion. Tickle My France-y je trochu chameleon, pod různými úhly se jeví jako šedobéžový s růžovým podtónem, jindy zas vyniknou pouze béžové pigmenty. 
 Je krémový a krásně kryje ve dvou vrstvách, možná by byla i jedna tlustší, ale tu osobně neumím lakovat k dokonalosti (té mojí, samozřejmě:-). Schne do vysokého lesku. Opět se s ním pracuje jednoduše a u tohoto odstínu musím vyzvednout i jeho výdrž. Po čtyřech dnech jsem měla ošoupané špičky a začaly se dělat první odštipky. Přetáhla jsem pouze špičky jednou vrstvou laku a pak celé nehty turbo top coat od NYX a o další den jsem si prodloužila trvanlivost. Na první fotce v lahvičce se mi podařilo zachytit jeho béžový základ na druhé fotce pro změnu jeho růžovo šedý podtón.
Thickle My France-y je právě ten odstín, u kterého zvažuju koupi plného 15 ml balení. Jak se vám líbí?

8 komentářů:

  1. Parádní.. Hlavně na fotce na nehtech, to je něco pro mě..

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí, ale spíše v lahvičce. Mám raději ty teplejší tóny :-)

    Každopádně opět super recenze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. On takový je i na nehtech, záleží na světle. Mění se z béžové na šedobéžovou.

      Vymazat
  3. Velmi sa mi paci, ja milujem taketo "chameleonske" laky, ktore menia farbu podla okolnosti.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ho ve velkém balení a je skvělý.

    OdpovědětVymazat
  5. Všem moc díky za milé komentáře:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tenhle odstín je úžasný!!!! :-)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...