Stránky

úterý 7. října 2014

S OPI na křídlech British Airways - Charged Up Cherry

 Opět vás vítám u dalšího mini laku OPI ze série Passport To Color. Dnes ale naopak budu psát o odstínu, který mě z celé kolekce zaujal nejméně. Charged Up Cherry je krémový odstín, který si ke svému typu dovedu představit jako lehce výstřední doplněk na letní párty. Téměř neónový odstín balancuje na hranici mého vkusu. K tmavovlasé Sněhurce s bílou pletí by mi naopak ladil velmi.
 Pokud pominu své osobní dojmy z barvy, věc kterou nemůžu odpustit je po mnoha stránkách strašné lakovaní. Charged Up Cherry je extrémně hustý. První proužek laku zanechá ještě "jakž takž" souvislou vrstvu. Druhý proužek, hned vedle prvního, je nerovnoměrný. Pokud potřebuji opravit  nebo dotáhnout něco na prvním pruhu, lak štětcem stírám a vytvářím nehezké mapy. Je to prostě martýrium nalakovat jednu souvislou vrstvu. V okrajích laku je to nejvíce viditelné. Podívejte na malíček nebo nedotáhnutý ukazováček a to si dávám pozor a snažím se lak přetáhnout přes špičky nehtů. Vypadá to, jako by mi manikúru dělala moje šestiletá dcera. Druhá vrstva laku trochu pořeší nedokonalosti první, ale i tak je kolikrát zapotřebí lakovat vrstvu třetí. Přitom jsem se pořád potýkala s tím, že jsem si lak stírala. Top coat je nutnost. 
 Možná jsem jen kápla na špatnou šarži nebo vadný či zastaralý kousek. S takto hustým lakem od OPI jsem ještě zkušenost neměla. Máte-li některá tento odstín, jak se vám s ním lakuje? Lak mi v koukatelné podobě vydržel na nehtech 2 dny. Brzké odštipování připisuju poměrně tlusté vrstvě laku.

 Mějte se hezky, v příštím postu si dáme na chvilku od laků pauzu a mrkneme se na to, jak se mi a mým blízkým osvědčila kosmetika z Mrtvého moře -417.
Těší se na vás tutto bene:-)

9 komentářů:

  1. Já furt čtu "SOPI NA KŘÍDLECH" a vždycky mne jako první napadne, jestli tam nemáš chybu, jestli nemyslíš boby - SOBI NA KŘÍDLECH. No nic, asi nějaká blbá předvánoční asociace... Tenhle odstín nemám, ale kvalita OPI, Nubarů a Orly je nevyrovnaná, mám mezi nima fakt propadáky. Jediný, který se mi zdá stabilní ve vlastnostech, je China Glaze. A moje milované Alessandro ani nemluvím - ale tam se mi zdá, že hodně záleží na použitém podlaku/topu.
    Mmch. z nedostatku času teď točím druhý týden s takovým hezkým odstínem od Alessandra (base+top komplet Alessandro). Musela jsem se podívat na Instagram, jak ho mám dlouho :D - 10. den. Perfektní to není, ale do práce se s tím jít dá. Minule s jinými doplňkovými laky mi vydržel dva dny. Byl z výprodeje, proklínala jsem se, ale tím to nebylo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sobi jsou ještě dobří, mě napadli i sopli!!
      Mě China odradila zdlouhavým schnutím, jinak jsem s nimi neměla problém. Soudím ale jen podle třech odstínů, které jsem měla a které už šly do světa.
      S Alessandrem už mě nějaký ten pátek nahlodáváš. Tak už bude asi nejvyšší čas do toho praštit a nějaký vyzkoušet.

      Vymazat
  2. Krásná barva. Mně na fotce nejde do neonova. S tím lakováním to musí být peklo.

    OdpovědětVymazat
  3. Sněhurka potvrzuje, že na ní takovéto nehty vypadají docela decentně a běžně tak chodí do práce. Bohužel nemám přesně tento lak, ale líbí se mi z těch tvých BA bezkonkurenčně nejvíc. Tipla bych si ale, že tak moc hustý být nemá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Sněhurku, napiš mi na mail adresu a já Ti ho ráda pošlu. Ta barva je pro Tvůj typ skvělá. Jen si sežeň ředidlo laků na nehty, asi ho tento kousek potřebuje.

      Vymazat
  4. jůů, ten se mi líbí nejvíc a brala bych ho hned! (říká blond sněhurka :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...