Stránky

pondělí 24. listopadu 2014

HERMÈS - HERMÈSSENCE BRIN DE RÉGLISSE


Budiž pochválen den, kdy Jean-Claude Ellena utržil zenovou ránu. Vím, že ne všichni jsou z toho stejně happy jako já a naopak velebí jeho rané majstrštyky, u kterých je složení přece jen pestřejší, případně je vůním povolena alespoň lehká opulentnost. Já jsem si našla svoji další lásku mezi jeho řekněme lehce puristickými vůněmi. Tahle vůně stojí pouze na dvou složkách, na levanduli a lékořici. Jak levandule, tak lékořice jsou ultra suché, čisté, éterické, aromatické. Obě složky jsou super čisté, bez jejich přirozených podtónů. Levanduli chybí vlhká zatuchlinka, která je u ni někdy patrná. Lékořici sice zůstala sladkost, ale suchá, nelepivá, jako byste vyschlý pendrek rozdrtili na prach. Na suchou strunu hraje i seno a dělá Brin de Réglisse (lékořicové stéblo) ještě víc vzdušné, aromatické až meditační. 
Asi to není kombinace, kterou by si většina žen oblíbila po prvním vyzkoušení. Co ale nelze Brin de Réglisse upřít je originalita a lehkost s jakou se nosí. Posledních pár dní se s ní doslova impregnuju a je mi v ní skvěle!

Parfumér:
Jean-Claude Ellena
Složení:
levandule, lékořice, pomerančový květ, seno
Rok:
2007

Jen pro úplnost dodám, že očichat u nás můžete asi jen v boutiku Hermes v Praze. Případně se můžete pokusit sehnat od nějaké dobré duše vzorek. Po mně ho ovšem nechtějte, sama mám málo:-). No řekněte, nejsou ty oranžové krabičky nádherné? Více o jedinečné Hermes identitě najdete u frangipanstva zde a zde je i jejich pohled na Brin de Réglisse.

Zdraví vás tutto a nebojte, neusnula jsem zimním spánkem, i když by se to mohlo z mé ne-aktivity zdát. Už brzy vám napíšu, co se ještě vyplatí objednat u sr-skincare.

10 komentářů:

  1. Tohle bych chtěla už jen kvůli tomu nádhernému balení :o) ale naštěstí je v tom lékořice a tu já nerada.. takže to nechci.. ale na cestě mám desítku Cuir d´Ange a moc se na ni těším!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ách jak slyším Hermés :-D, balení je úžasné, mě ten jejich minimalismus a elegance strašně baví, akorát fakt si nedokážu představit levanduli a lékořici, ale to jsem si loni nedokázala představit levanduli a vanilku než jsem Tě potkala :-D....Já bych klíďo do toho zimního spánku upadla, kdyby to šlo :-DDD Měj se úžasně tutto!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ty taky!!!
      A myslím, že by to nakonec bylo pro tvůj nos překvapení jak se levandule s lékořicí dovedou navzájem prolnout a jedna druhou podprořit:-)

      Vymazat
  3. levanduľu milujem, sladké drievko- "lékořici" zbožňujem, na pomarančový kvet som zaťažená, ale dokopy si to predstaviť neviem a už vôbec nie so senom :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Realita je uklidňující a nos okouzlující:-)

      Vymazat
  4. Musím se s tebou už konečně potkat a také si přivonět :-), ale dovedu si představit, jak to chodí a že toho máš až až...tak snad někdy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuju, Doufám, že se nám to podaří!

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Mám skvělého supervizora. To u tebe jsem se do ní před dvěma lety namotala:-)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...