Stránky

pondělí 3. listopadu 2014

Nekosmetické tipy na dárky pro ni (především)

Přeji vám pohodové a ne moc uspěchané pracovní pondělí. Dnes mám pro vás první baterii tipů na vánoční dárky. Tato várka se bude týkat tipů především pro ženy, ale máte-li  rodině nebo v okruhu svých známých nějakého čajofila muže, tak proč ne.

Začneme tedy čaji. Už loni (tady) jsem čaje od Harneys & sons dávala do tipů. Tentokrát jsem pro své milé ženy vybírala z klasické kolekce. Plechovky obsahují 20 kusů pyramidových  hedvábných sáčků. Krom požitku z čaje, si obdarovaná užije i estetickou stránku dárku a plechovka se zároveň určitě stane ozdobou její kuchyně. 
Cena 226,-


Diář. Většina žen stále preferuje papírové diáře před těmi elektronickými. Na Skoba diář jsem narazila, když jsem si sama chtěla vybrat diář na následující rok. Nejdřív jsem lovila ve snobských vodách Filoflaxu apod. Naštěstí na mě vyskočil i odkaz na tuto českou knihařskou firmu z pražského Žižkova, která své zápisníky a diáře vyrábí z recyklovaných materiálů. Diáře a zápisníky potahuje látkou ze starých kimon, zástěr, ubrusů ..., listy jsou z ekologicky šetrného papíru. Navíc při výrobě diářů a zápisníku z edice Homeless spolupracují se sociálním podnikem Pragulic a materiál odsouzený k zániku pro ně z kontejnerů zachraňuje Honza Badalec. Jejich koncept mě natolik uchvátil, že veškeré mé snobství šlo stranou. A to už je co říct!
Diáře mají vnitřní kapsu, poutko na pero a praktickou gumičku.  Krom klasického diáře (týden na dvojstraně) je součástí i lunární kalendář, státní svátky 57 zemí světa a pár volných listů. Můžete vybírat z diářů pevných (160 stran) za 249,- a v měkké vazbě (64 stran) za 99,-. Já vybrala ty pevné.

Poslední tip je vám všem určitě důvěrně známý a opět cílí hlavně na ženy. Svíčky. Fantazii při výběru se meze nekladou. Ať už zalovíte v levných vodách nabídky IKEA nebo dražších Yankee Candle a podobných, nebo ve vodách luxusních bougie typu Diptyque či jiných, většině žen opravdu uděláte radost. 
A to je z prvního předvánočního seriálu vše. Budu ráda, když mi do komentářů napíšete i vaše tipy na nekosmetické dárky. A rovnou předesílám, že brzy se budeme věnovat i těm pro silnější polovinu lidstva.
Zdraví Vás tuttobene:)

10 komentářů:

  1. Přesně tak, svíčky určitě potěší a dokonce i ty bez vůně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono ta vůně může být někdy i kontraproduktivní. Jsem si myslela, jak krásnou zázvorou doma pouštím a muž stejné nadšení nesdílel:-?

      Vymazat
  2. Ach ta vůně zázvoru Yankee Candle od tebe! Už mám díky tobě Vánoce. Děkuji mockrát i za ostatní úžasnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky uchvátila, moji drahou polovičku vůbec.
      nemáš vůbec zač! Těším se, co řekneš na rtěnku:)

      Vymazat
    2. Už chystám celý článek! Je dokonala.

      Vymazat
  3. to je presne to, čo ma kedykoľvek poteší.
    potom samozrejme aj knihy, ale to už jen náročné vybrať a trafiť sa do vkusu, ak nemáme potuchy, čo dotyčná číta.
    tiež ma vie potešiť nejaký anjelik. sochy neznášam, ale netradičný a nejako zaujímavý anjel je krásny darček.ak by mal niekto výhrady, tak som videla už aj postavičky, čo mali namiesto anjelských krídel krídla motýlie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík za tip, některým "ženským" z mé rodiny by andlíci udělali radost:-)

      Vymazat
  4. Já ještě nakupuju na ebay šály,skoro všem.
    Jinak čaje a svíčky vedou i já je ráda dostávám v jakémkoliv množství

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní tipy :) Čaje i svíčky mám moc ráda, takže tím by mě dotyční radost udělaly
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...