Stránky

středa 31. prosince 2014

Chanel Hydra Beauty Creme - hydratace s dvěma C

Slíbila jsem článek na hydratační zázrak a tak je tady.
Přes půl roku používám na den a někdy i na noc hydratyční krém Chanel - Hydra Beauty Créme
Z počátku si užíváte hlavně fenomenálně příjemný pocit při aplikaci. Krém je velmi lehký, skvěle se roztírá a ještě lépe vsakuje, velice příjemně voní. Konzistence je něco mezi krémem a fluidem. Obsahuje výtažky z bílé kamélie a modrého zázvoru. Pleť je po natření "nacucaná", hebká a zářivá. Po třech týdnech až měsíci používání si ale všimnete ještě něčeho. Pleť si jede v režimu příjemné hydratace a disbalance mezi suchými místy a více mastnějšími se upravuje. Po dvou až třech měsících jsou rozdíly mezi suchými a mastnými zónami minimální. Měla-li bych to shrnout jednou větou, pleť kýpí zdravím! Přestože ve složení najdeme silikony, naštěstí nedělají neplechu a tenhle krém póry neucpává. Lepší hydratační krém jsem zatím neměla. A tak přirozeně jsem ho koupila opakovaně. I přes tu hrůzostrašnou cenu, cca 1500,- za 50 ml.

Samozřejmě, že pouze krém vás k tomuto kýženému stavu nedovede a je jen součástí celku, ale to asi ví každá z vás. Majitelkám mastné  a taky mladší pleti než mám já, bych doporučila ze stejné řady Hydra Beauty Gel Creme.

Ač jsem to neplánovala, tak nakonec tento post vychází poslední den v roce, proto bych vám chtěla z celého srdce popřát mnoho zdraví, štěstí a splněných přání v roce 2015.
Tutto:-)

10 komentářů:

  1. Ten krém miluju, je dokonalý ;) Z těch "parfumérkových" je to absolutní top a sedl mi nejlíp.
    Přesně jako popisuješ, naprosto skvěle hydratovaná pleť ;) Na některých blozích ho ošklivě pomluvili, že neobsahuje v podstatě nic, žádná převratná složka, za kterou stojí dvacet let výzkumu, že JEN hydratuje. Ale jde mu to skvěle a hydratace je základ :) I za tu cenu stojí, protože výkon je vidět.
    Krásný nový rok aj Tobě, hlavně hodně fantazie a energie ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwi, děkuji za přání.
      Jsem ráda, že to vnímáš podobně. Hydratace je základ, v jakémkoliv věku:-)

      Vymazat
  2. Tak ten si asi budu chtit poridit :-) Ty vzdy skvele poradis. Dekuji za vsechny tve skvele tipy v roce 2014! Do toho noveho preji vse nejlepsi a dostatek casu na blog!

    OdpovědětVymazat
  3. Krém vypadá hodně zajímavě :) Ačkoli mám mastnější pleť, Hydra Beauty Gel Creme by byl už asi dost gelový a to já nerada. Ale tvůj fluido-krémový by mohl být skvělý :) Pěkný nový rok Zuzi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já mám právě taky smíšenou pleť a v T zóně dokonce rozšířené póry, ale opravdu mi více vyhovuje tento výživnější a " hutnější" (v uvozovkách, on totiž nijak mastný nebo vyloženě hutný není) než gel krém, ale to už připisuji věku:-)
      Pěkný nový rok i Tobě a děkuji za přání:-)

      Vymazat
  4. ten je zaujímavý :) len tá cena... hmm
    a prajem takisto krásny, šťastný a úspešný nový rok :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...