Stránky

středa 7. ledna 2015

Bílé a voňavé

V pátek jsem si koupila trojici bílých hyacintů a tak trochu nevěděla co s nimi. Do klasického obalu se mi je dávat nechtělo, mrkla jsem tedy do "snového života" na nějakou tu inspiraci. A co nevidím? Bílé hyacinty v papírovém sáčku. Nápad se mi líbil a za pár minut už pupeny stály v obýváku na stole.
Sáček jsem podle vzoru Andrey vyrobila z hedvábného papíru, nepracovalo se mi s ním úplně nejlíp. Papír jsem měla moc tenký a jemný a krčil se při ohýbání vrchního lemu, ale nakonec jsem s výsledkem spokojená. Doporučuji, rozklikněte odkaz z prvního odstavce a podívejte se, jak dokonale to může vypadat.

Tak a já se teď s vámi rozloučím a jdu prokopat všechny krabice s obuví a povytahovat hedvábné papíry. Budou se hodit!
Mějte se krásně a
tuttobene:-)

8 komentářů:

  1. Krásná něžná inspirace tutto! Taky už pokukuju po nějakých kytičkách, které by mi doma evokovaly jaro, asi proto, že je všude hromada sněhu :-)
    Doufám, že jste všichni zdraví a máte krásné dny v novém roce!
    Peéfka byla úžasná :-**

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem ráda, že se líbila.
      No, snad už jsme se z toho vyškrábali. A co vy?

      Vymazat
  2. To je prima napad! Ja jsem zase pouzila na kytky takovy ten hnedy papir a vypadalo to take vcelku dobre. Pozor pri zalevani!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, zalévání je prekérka:-) Díky.

      Vymazat
  3. Aha, tak papíry z krabic od bot jsem nedávno vyhodila. Jůů, ale kytky mám ráda, tohle vypadá krásně zeleně, měla bych si nějakou koupit do obýváku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si rychle kup nějaké boty! Kvůli papírům, samozřejmě :o)
      Jj, je to fajn, taková vzpruha.

      Vymazat
  4. Toto by mě v životě nenapadlo, takže děkuju za krásnou inspiraci! Hyacinty si domů sice koupit nemůžu, protože mi nedělá dobře ta intenzivní vůně, ale určitě to půjde aplikovat i na jinou rostlinku v květináči. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty budou nádherně :-)
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...