Stránky

pátek 30. ledna 2015

Nude paletky - low end další postřehy

Dobré ráno všem. Zdravím vás po "nucené" pracovní odmlce. Konečně se opět dostávám k něčemu méně podstatnému, za to více zábavnému. Dnes to bude o paletkách na oči. Už víte, že mám ráda neutrální hnědé, případně lehce zemité odstíny očních stínů. Paletky, které u mě doma najdete jsou všechny nude, až by se mohlo zdát, že to bude nuda :-)
Dnes přidám pár postřehů k paletkám, které se u mě doma během loňského roku objevily a případně je srovnám s těmi, které mám. Tentokráte zůstanu v levných vodách v rozmezí cca 100 - 300 Kč, ať má srovnání alespoň nějakou výpovědní hodnotu.
Začnu největším propadákem, což je mi v případě této paletky docela líto.

Revlon Custom Eye - Gold Spun
Jediné co je nakonec na této paletce k ocenění jsou krásné neutrální barvy, nádherný zlatý odstín a dezén v panu - takhle si krom zimního roláku přestavuji vzorek svých pneu. Proto jsem je přirozeně odklikla. Jenže v tomto bodě končím. Pigmentace je mizerná a tím pádem je vymalováno, nebo lépe řečeno NENÍ. Stíny jsou nevýrazné a práší, je třeba je vrstvit a ani tak s nimi nedosáhnu alespoň trochu uspokojujícího výsledku. Navíc většina obsahuje poměrně velké třpytky, které opadávají a cestují po obličeji.
Cena po slevě 129,-

Paletka Tchibo
Ano, ano, už slyším ten nucený smích:-) Ta paletka ale nakonec není až tak špatná. Byla jsem zvědavá a barvy v ní byly právě ty, co oblibuji, proto to skončilo koupí. Všechny stíny mají lehký sheen a ten je pro lehce povadlou nebo zralou pleť lichotivý. Na oku vypadají stíny decentně a kultivovaně. Pigmentace je ovšem spíš slabá až střední a barvy pro někoho možná až příliš neutrální. Nejsvětlejší stín splývá s mým odstínem pleti, tak se na fotce téměř nepředvedl. 
Jestli stojíte o výraznější líčení, tak tuhle paletku obejděte obloukem. Balení je jednoduché, uvnitř najdete i úzké zrcátko Použitý plast naštěstí nepatří k těm nejlevnějším a vypadá docela vkusně. Cena 119,-.

Sleek i-Divine Au Naturel
Paletku Sleek jste na blogu měly možnost vidět už několikrát.Rozhodně není přešlapem vedle, ale mezi levnými nepatří k těm nejlepším. Nakonec i přes určité výhrady ji ještě stále mám a čas od času použiju. Matné světlé odstíny nejsou zrovna nejlépe pigmentované. Spodní tmavá řada je pigmentovaná velmi dobře a khaki-zlatavý odstín Moss je pigmentovaný dokonale. V tmavých odstínech je větší podíl stínů se shimmerem nebo třpytkami a všechna čest, že tyto stíny nepůsobí na oku nevkusně a lacině. 
V žádném případě není tato paletka fail, ale vzhledem k nižší pigmentaci světlých odstínů opětovný nákup nehrozí. Balení je ze všech dnešních paletek nejpovedenější a navíc obsahuje nadstandartní zrcátko. Paletku jsem kupovala cca před třemi lety za 290,-.

Makeup Revolution London - Redemption Palette Iconic 2
Čtvrtá, podle mě nejlepší paletka z dnešního výběru sice nemá tak vymazlené balení ani zrcátko jako Sleek. Nicméně obsah všechny předchozí strčí do kapsy. A paletkách Makeup Revolution jste už určitě četly mnoho. Tutto už jen potvrdí to, co již bylo mnohokrát napsáno. Pigmentace je skvělá, mletí na low end víc než dobré. Stíny lehce ulpívají na víčku, na bázi drží bez problémů. Až na ne zrovna moc estetický obal je paletka bezvadná. Na obal ovšem nadávat nehodlám. Cena 179,- je za paletku opravdu kvalitních 12 stínů lidová a čertit se na obal by bylo v tomto případě úplně mimo. Akorát se do něj teda dost blbě leze. Chvíli trvá, než se uzávěr lehce vychodí a paletka je po tu dobu téměř nedobytná.
Ještě přidám swatche ve dvou různých světelných podmínkách.

Jakmile proběhne čistka, vítěz, který postupuje do vyššího levelu a zůstane u mě v domě je nad slunce jasný - Makeup Revolution. Tuto paletku vám ráda doporučím. Vybírejte z odstínů, které jsou blízké vašemu srdci, výběr v Redemption řadě je velký.
Přeji Vám krásný víkend a hlavně tutto bene:-)

12 komentářů:

  1. O revoluci uvazuji. Nejradeji bych paletku prvni, protoze od UD mam original naked 2.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky zvažovala jestli 1 nebo 2. Naked mám jen basic a tak jsem nakonec vzala tu chladnější variantu.

      Vymazat
  2. Super článek o paletkách :) Ta makeup revolution se mi líbí a zatím jsem slyšela dost chvály
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta je taky z těchto nejlepší:-) doporučuji!

      Vymazat
  3. Tutto, presne si vystihla môj smiech pri Tchibo paletke:D Ja som fakt netušila, že už aj paletky s tieňmi majú, ale to preto, že do Tchiba takmer vôbec nechodím..ja paletiek veľa nemám, radšej kupujem menšie balenia tienikov..ale po nejakej luxusnejšej paletke túžim....takú, ktorú budem "ľúbiť" nielen kvôli kvalite tieňov, ale aj nádhernému baleniu...Ela z alliknow...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tchibo je fenomén, to se prostě nelekne ničeho:-)
      Jj, rozumím, taky mě občas zamrzí, že některé stíny z paletek leží ladem. Je jich tam dost a člověk k určitým odstínům prostě tíhne víc. Z toho důvodu se mi víc líbí koncept doplňovacích paletek, kde si to každý nakombinuje podle své vůle. Asi u těch opravdu dražších už tohle stojí za zvážení.

      Vymazat
  4. To je škoda, zrovna paletka od Revlonu se mi na první pohled moc líbila :(

    OdpovědětVymazat
  5. Vítej doma, zlato... :-) Už jsem si říkala, co s tebou je...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:-)...
      Není se mnou nic, jen samá práce, žádná sranda:-(

      Vymazat
  6. Strašně moc se mi líbí ta paletka od Revlonu, škoda,že stojí za houby... :-(

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...