Stránky

pátek 2. ledna 2015

Silvestrovská a novoroční lakýrna

Ráda bych vám ukázala opravdu pěkný "bobulový" červenofilaový krémový lak, který mi dělal společnost v prvních okamžicích Nového roku.  Je to takové malé překvapení od značky, od které bych to vůbec nečekala - Oriflame. Lak ke mně v létě doputoval od Soni, ale nakonec jsem ho lakovala až teď. Krom štětečku, se kterým se mně - "nemehlu" trochu hůř manipuluje, nemám laku co vytknout. Tekutý je tak akorát, k syté barvě stačí obligátní dvě vrsty a schne rychle. Takže téměř ideál. Výdrž je lepší průměr, první odštipky se objevily třetí den.
Odstín - Berry Intense.

Jak jste oslavily příchod roku 2015? Těm, které nečetly minulý post a zároveň přání do Nového roku, ještě jednou popřeju hodně štěstí, zdraví a splněných přání v roce 2015. Vaše tutto:-)

9 komentářů:

  1. Je krásný! Červené krémovky od Oriflame mě taky hodně překvapily, prostě se povedly :) Jinak my jsme letos moc neslavili, dívali jsme se na srandy v telce a přiťukli si takovým spešl šampáňem v plechovce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šampáňo v plechovce? Originální:-) My se pro změnu celá rodina dostáváme z nějaké prudké chřipky či co, takže jsme zůstali jen s dětmi doma a bylo to takové komorní a přitom moc pěkné:-)

      Vymazat
  2. Krasna barva. Takove se mi moc libi. My jsme meli pohodu doma, hry, hudbu, trochu tv a rehabilitace po sundani sadry :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Nj, jsou to naše barvy, o tom žádná:-)
      My slavilobdobně. Naštěstí teda nikdo nerehabilituje po zlomenině, za to nás setla chřipka, do jednoho.
      Tak hlavně hodně zdraví do nového roku!

      Vymazat
  3. Krásná barvička, mám doma podobnou :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:-) ono je to taková univerzálka, kterou většina značek v nějaké modifikaci nabízí. U tohoto Oriflame laku mě překvapilo, jak je uživatelsky příjemný.

      Vymazat
  4. Nádherná barvička, já měla takovou lila smíchanou s červenou :) My slavili v kruhu přátel a hráli jsme hry. Tobě také krásný nový rok 2015 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky i Tobě!
      Žádám si fotku laku, nejlépe u Tebe na blogu:-)

      Vymazat
  5. Moc pěkná barva, takové můžu. Přeji vše nejlepší do nového roku! :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...