Stránky

neděle 4. ledna 2015

Tutti frutti top 2014

Máme tady po roce opět retrospektivu a jak pro vás, tak i pro sebe si sesumíruji (paměť si se mnou hraje čím dál tím vtipnější hry), co za ten loňský rok stálo za to.

Antiperspirant Cien Madame Glamour - pěla o něm eM, posléze i Romana. A to už jsou silné argumenty. Tak jsem se nechala inspirovat a jo! Je spolehlivý, příjemně voní, seženu ho v každém Lidlu a pořídím ho za kapesné kdejakého šestiletého dítěte. Stojí pod 50 ká, přesnou cenu si nepamatuji. Tohle je opravdu jeden z mých nej objevů roku 2014.

Hydratační krém Hydra Beauty - Chanel. O tom jsem vám tu zpívala předminule (tady). Víc jak půl roku mi dělá společnost a nic a tom měnit nehodlám ani do budoucna.

Stálicí je Hadkova pleťová voda, konkrétně levandulová, ta se už dokonce objevila i v loňské rekapitulaci. V poslední době už kupuji pouze půl litrová balení (na fotce je 200 ml). Stojí něco málo přes dvě stovky a vydrží dobrých 5 měsíců. Maximálně mi vyhovuje na dočištění pleti a ráno pak jako budíček, než nanesu hydratační krém.

Letos nově se do oblíbených probojoval i korektor pod oči od Maybelline, který bohužel u nás zatím k mání není. Více tady.

Z pudrů si cestu do mého srdéčka našel Voyage - Guerlain v odstínu 01 Mythic. Stojí za každou vynaloženou kačku. Často v poslední době vynechávám makeup. Jen korektorem zaplácnu co je třeba a o zbytek se postará tento pudr. Nemám po něm pleť vyfotošopovanou bez jediné chybičky, ale mám ji přirozenou bez výrazných vad a tak mi ta přirozenost lehce podtrhnutá zjemňujícím a rozzařujícím efektem Voyage naprosto vyhovuje.


A nesmím zapomenout na 10% vitamín C od SR-Skincare. Nakopne každou unavenou pleť a dokáže lehce zesvětlit pigmentové skvrny. Jediná nevýhoda je jeho nestálost. Do zásoby ho tedy nekupujte. Balení je třeba spotřebovat do dvou měsíců a doporučila bych vám ho právě na zimní období. Poštovné a balné je cenově velmi přijatelné něco mezi 2 až 3 librami, podle velikosti objednávky, takže ani to není na překážku a samotné sérum stojí pouze 4 a půl libry. Recenze tady

Co se vůní týče, tak vloni jsem si pro sebe objevila dvě, které až mi dojdou budu opravdu citelně postrádat. Až ta chvíle nastane, jistojistě podniknu patřičné kroky pro jejich znovu nabytí. První z nich se už na blogu objevila a je jí uklidňující Brine de Reglisse z produkce Hermes.
Tou druhou je fascinující, opulentní orientální květinovka Fate od značky původem z Ománu - Amouage.

A to je vše, představila jsem vám loňská největší tutto esa :-)
Co se vám vloni připletlo do cesty a už bez toho obrazně řečeno nemůžete být? Pište, dávejte odkazy na své články, jak je jen libo.
Zdraví vás tutto:-)

20 komentářů:

  1. Hadkova pleťová voda je super, já měla teď citrónovou :-) Na Maybeline korektro jsi mě nalákala, budu po něm muset mrknout, až se dostanu do zahraničí ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, citrónovou! A spokojenost? Já jsem si objednala alespoň v tom pidi balení, mně se zdá taky fajn, ikdyž nakonec vždy odkliknu velké balení levandulové-prostě láska.
      Na Maybelline mrkni!

      Vymazat
  2. Krém od Chanelu znám a je opravdu skvělý a na deodorant se tedy ráda podívám :-))http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na deo mrkni, já pro změnu mrknu k Tobě:-)

      Vymazat
  3. Jo, Hádek je skvělý. :) Zmíněný korektor už mám (konečně, po dvou letech toužení) taky doma. No, zatím jsem ho neotevřela. Trochu se bojím, že ho budu potřebovat znovu. :)
    Vůně bych moc ráda zkusila, no, nevím, jak se poštěstí. Třeba aspoň Hermés, až se někdy dostanu do Prahy či tak. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to ho ale fofrem otevři, An!! S největší pravděpodobností ho sice budeš potřebovat znovu, ale seženeš zas:-)

      Vymazat
  4. Krém Chanel je skvělý, levanduli od Karla Hádka mám v plánu jako další v pořadí.
    Já se s oblíbenci kapku rozjela a beru to po jednom. Nejoblíbenější krém, který se dostal do svatých grálů tady www.makeupmania.cz.

    OdpovědětVymazat
  5. Aaaaa, ten Voyage!! Himbajs, kdyby nestál tak strašný prachy, tak už ho mám taky.. tak třeba někdy.. jednou.. :o))
    Jinak teda marně dumám, co bych za objev loňského roku označila já.. měla bych nad tím popřemýšlet, případně to sepsat.. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Enko, no to teda sepiš, neb jsem napnutá jak malé kšandy:o))
      K Voyage, hlídej si elnino, tam se objevil za cenu refilu, bylo to ovšem setsakra rychlé, do půl hodiny bylo po něm ani jsem to nestihla dát na blog. A nebo pokud oželíš krabku tak pak refil, ten tolik finančně nebolí, ale zas ten logicky neodůvodnitelný požitek z mamonu je v tahu.

      Vymazat
  6. Začínám toužit po Chanel krému, když ho tak chválíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On je vážně skvělý!! Zkus si vyprosit v Sephorách, Fannu nebo Marionaud vzorek, případně můžu "odkypek"poslat:-)

      Vymazat
  7. Ten Chanel krém vypadá dobře, chtěla bych už začít taky používat nějaký kvalitnější krémy. A hrozně bych si přála, aby u nás byl ten korektor od Maybelline.:)
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano. zastoupení Maybelline v ČR by nás mohlo potěšit korektorem, po kterém tady spousta žen pláče:-)

      Vymazat
  8. To je fakticky pěkný přehled, ale koukám, další óda na meteority :)
    Levandule od Hádka je perfektní a miluju ji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, zvyk je železná košile (meteo) :-)

      Vymazat
  9. Tak krém od Chanelu mám objednaný :) Ženo, ty mě přivedeš na buben ( ale vím zcela jistě, že budu pak tak půvabná, že nebudu litovat jediné vynaložené koruny ;) )

    OdpovědětVymazat
  10. Ten antiperspirant je fakt dobrý hej? No tak to musím kuknúť, škoda dnes som bola v Lidli :). Hoci ich používam len občas (inak stačia deo), je dobré mať v zásobe. Hadkove pleťovky sú fajn, ja som si teraz obľúbila atokácku Acai červené víno, kúpila som ju len na skúšku ku krému a veeľká spokojnosť. Ach a Guerlain je proste láska :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je dobrý a je tam pořád:-) (ododérovač)
      Tak to Ti zkouška acai skvěle vyšla! Kdybych nebyla na te levandulové vodě vyloženě závislá, hned bych vyzkoušela červené víno.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...