Stránky

pondělí 30. března 2015

L'Oréal - oči

Zdravím všechny milé čtenářky i čtenáře. Dnes se mrknem na to, co z regálu L'Oréal stojí za koupi a co ne.
A tady je dnešní trojice L'Oréal: Super Liner So Couture - černý fix na oční linky, Super Liner gelmatic - tužka na oči v odstínu black a do třetice Brow Artitst v odstínu dark brown.
Černá linka ve fixu - Super Liner So Couture - jednoznačně ano. Vytvoříte tenké linky v lini řas, jednoduše a přitom precizně prodloužíte linku do ocásku. Jedna důležitá rada, fix uchovávejte dobře uzavřený a hlavně hrotem dolů, pak bude kdykoliv připraven ihned malovat.
Trochu roztřesený ocásek, jsem už starší ročník a ráno nemám moc pevnou ruku. A bude hůř!

Gelová černá tužka Super Liner Gelmatic - můj velký oblíbenec na běžné líčení, v poslední době asi největší. Pravidelně líčím ale jen horní linii, vyjímečně vnější třetinu waterline. Opět lehce maluje v linii řas. Ve waterline drží, nemaže se. Bude se zamlouvat i těm, které rády oči orámují. Kéž by je L' Oréal dodal k nám i v dalších barvách. Jsem si jistá, že je vyrábí v šedé a fialové. Zelená, hnědá, a modrá by taky nebyly marné.
Bez řasenky
 S řasenkou

"Řasenka" na obočí Brow Artist. Barva není špatná, je chladná, nechytá rezavé podtóny. Dobře obočí zafixuje a to pak v upraveném tvaru docela slušně a dlouho drží. Pozor ovšem na kartáček. Spirálka je řídká a tím pádem má tendenci jednotlivé brvy po přejetí shlukovat a slepovat k sobě. Z pohledu z blízka to nevypadá dobře. Ve finální úpravě je potřeba použít hustější spirálku (dobré bývají na tužkách na obočí od Catrice) a rozdělit a pročesat obočí do požadovaného tvaru. Dále si je třeba dávat pozor na přesnost při aplikaci. Pokud gel nanesete halabala a dostane se i tam, kde ho mít nechcete, bude se Vám špatně stírat. Vcelku rychle zasychá a zanechává rozmazené šmouhy. V tomto případě je lepší nanášet méně, pomaleji a přesně. Zbytek je potřeba doladit rozčesáním hustější spirálkou.
Barva je bezva, o tom žádná. Na další fotce jde slepení vcelku dobře vidět na vnější polovině obočí. Omluvte prosím kvalitu fotky, fotila jsem v rychlosti na iPad a mazala to k zrcadlu rychle rozčesat, ať pak nechodím celý den se slepeným obočím. Zasychá to opravdu rychle.

Konečný verdikt? Všechny tři výrobky Vám ráda doporučím, "Řasenku" na obočí ale pouze v případě, že jste majitelkami ještě jedné husté spirálky. Tužku, fix i řasenku na obočí jsem sehnala v drogerii Rossmann, kde je mívají poměrně často v akci, cca kolem 130,- za kus.

Mějte se úžasně a já už raději mydlím do peřin, protože ten posun času mě každoročně vyřídí a já se pak ráno nemůžu vyhrabat z postele.
Tutto:-)

7 komentářů:

  1. Já si tak říkám, že jsem z dekorativky od Lorealu asi ještě nic neměla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z drogerie mi L' Oreal přijde jako jeden z těch lepších hráčů. Moc mi sice od něj nesedí makeupy, ale pudry, rtěnky, tužky ty jsou fajn.

      Vymazat
  2. LInky Super Liner So Couture jsou super. Ty mám a jsem spokojená. Na obočí používám spíše stíny a tužky, ale líbilo by se mi to možná jako prima změna.

    Prima článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tu řasenku taky vzala ze zvědavosti, výborně fixuje a barva, i když pro brunetky, se mi taky líbí. Věrná jsem ale tužkám a stínům, stejně jako Ty:-)

      Vymazat
  3. Mě teda fixa ani tužka moc neberou. Protože když už si dělám linky, tak pořádné černokněžnické a s tímhle náčiním mi to hrozně trvá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fix je pro černokněžnice tintítko, to jo. Tužka podle mě vhodná, akorát asi rychle ubyde.

      Vymazat
  4. Kdybys mě zabila, tak si linku na oku neudělám, tak já fakt nevím co ty moje ruce levý :D

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...