Stránky

čtvrtek 12. března 2015

Pytlíkové masky Perfecta

 V jednom z uplynulých týdnů jsem si ze zvědavosti koupila pár masek zn. Perfecta v Lidlu. Bohužel nejsou součástí stálé nabídky, ale stále se dají ještě nějaké zbytky koupit, dokud se nevyprodají. Výrobce je polský Dax ve spolupráci s japonským Roht.

Revitalizing SOS mask - rozjasňující s kyselinou hyaluronovou a nanočásticemi zlata. Svého času jsem měla moc ráda pytlíkovou masku Yoskin (výrobce Dax) a pytlíková projasňující z Lidlu je troufám si napsat tatáž. O Yoskin jsem dokonce v začátcích blogování psala - tady. Tahle maska je bezva, když se někam chystáte a chcete pleť rozzářit. Poslouží skvěle jako rychlá záchrana pro unavenou, mdlou pleť bez jiskry. Pokud nemáte příliš citlivé oči, můžete ji použít i pod oči, je k tomu určená, takže není třeba mít obavy. 10 ml pytlík vám vydrží na minimálně 2 štědré aplikace.

Regenerating mask - je hydratační maska s aloe a výtažkem z pomerančového květu. Opět velmi slušná maska, pokud beru v úvahu cenu a výkon. Hydratuje opravdu obstojně. Tuto masku už ale pod oči nenanášejte. Po uplynutí doby působení můžete přebytek buď setřít nebo jemně vmasírovat. Záleží na typu pleti a vašich osobních pocitech.

Lifting mask - liftingová maska s biokalciem je určená pro pleť 55+. Tou věkovou hranicí bych si vůbec nelámala hlavu, protože toto je zrovna maska, která mě moc příjemně překvapila. Efekt je po aplikaci viditelný, hlavně pokud porovnáte tonus pleti. Pleť je pevnější. Samozřejmě s chirurgií se maska nemůže měřit a vrásky vám neodstraní, ale to snad každou reálně uvažující ženskou ani nenapadne. Opět můžete použít i pod oči a přebytek masky je vhodné po uplynutí 15-20 minut vmasírovat. Osobně už pak nemám potřebu pleť nakrémovat.

Smoothing mask - vyhlazující maska s výtažky ze sóji a vitamíny je určená pro pleť a dekolt 45+. Tuto masku jsem ještě nestihla vyzkoušet, proto žádný dojem nenapíšu. Článek Vám ale přesto chci vystavit, pokud máte ještě možnost nějaké masky koupit, dokud je definitivně nevyprodají. 
Složení se nebude líbit těm, které preferujete čistě přírodní kosmetiku. Masky obsahují jak silikony, tak parabeny, ovšem všechny, které jsem stihla vyzkoušet jsou velmi jemné a ani náznak nežádoucí reakce se neobjevil. S účinky jsem spokojená, pokud ještě uvážím cenu, tak pak musím napsat že maximálně. Jeden 10 ml pytlík vydrží minimálně na dvě použití. Cena 9,90 :-) Ve stejné nebo lehce vyšší cenové kategorii nemají konkurenci. Obdobné typy masek z Rossmanna nebo DM, případně i pytlíkové Montagne Jeunesse se s pytlíky z Lidlu nemohou rovnat.

Stihly jste je už vyzkoušet? Mějte se krásně a tuttobene:-)

16 komentářů:

  1. Sakryš, to jsem zase něco prošvihla. To je tak, když má Lidl při cestě z práce přítel.. Něčeho jako kosmetika si nikdy nevšimne.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíš si zařadit Lídl do své trasy! Můj muž by ten stojan projel taky:-)

      Vymazat
  2. Kez bych mela neco doma. Dnes by se mi nejaka maska hodila. Musim se hodit do gala a zitra taky.

    To je teda pech, ze jsem je prosvihla. Ty mivas skvele tipy. Jinak vecer lakuju ten cerveny od tebe. Jediny vydrzi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jako poslední záchranu bych si na pusu plácla jogurt nebo zakysanou smetanu:-) Ty to hravě zvládneš i bez toho:-)
      Nějaké Ti přivezu ;-)

      Vymazat
    2. Jé, to nemusíš. Jsi moc hodná. Už jsem to napravila v sobotu a něco nakoupila. Těším se hlavně na tebe!

      Vymazat
  3. Himbajs, tohohle jsem si v Lidlu nikdy nevšimla!! :o( měla bych na ty nákupy nosit brýle, ale fakt..
    A jako záchranná liftingová maska docela funguje i rozšlehaný bílek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni to měli jako tu svoji týdenní akci cca 3 týdny nazpět. Zbytky se ještě tu a tam najdou. Tohle by mohli klidně zařadit do stálého prodeje.
      Člověče, bílek jsem ještě nezkoušela. Přemýšlím, že bych do něj drbla trochu cukru a citrónové šťávy, ať to dobře chutná, když to olíznu:-)

      Vymazat
  4. Zrovna dneska jsem si z Lidlu odnesla v těchto pytlíčkách enzymatický peeling a obyč peeling. 6,90 :-) Koukala jsem i na masky, ale řekla jsem si, že zatím zkusím tohle a uvidím, jaký to na mě udělá dojem. Tak když ale masky chválíš, vypravím se tam zítra zas, měli tam toho ještě hodně. O víkendu jsem z jejich stojanu neodolala mandlovému tělovému máslu a koukala jsem i na cukrové tělové peelingy a další verze másel - to které jsem vybrala, není vůbec špatné. A to jsem ale nevěděla, že to nebude součástí stale nabídky. Škoda. Neprodávají tu značku i někde jinde, třeba v nějakých no name drogeriích?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj Jani, peelingy jsem taky vzala. Zatím jsem jednou zkoušela enzymatický a ještě jsem si na něj neudělalaúplně názor. Ta tělovka je už u nás vyprodaná. Trochu mě mrzi, že jsem prošvihla ty solné peelingy. Vzala jsem si cukrový čoko, pomeranč, vanilka a je fajn. Jestli je dax v jiných drogerích to nevím. V dm a rossmannu asi ne. Tak snad nám beauty týden zase brzy v Lidlu zopakují:-)

      Vymazat
  5. Já jsem v Lidlu zahlídla nějaký zbytky, ale mě nějak ty masky na obličej nelákají, lenoch jsem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem lenoch maskovat z tub a kelímků, na pytlíky funguju:-)

      Vymazat
    2. ja som leňoch na oboje...ale u nás som ich ešte videla, pôjdem si po nejaké

      Vymazat
  6. Hledala jsem už minulý týden, jak jsi mi poradila v komentářích na blogu, a nenašla jsem ani prť. Asi naši sousedi čtou blog a reagují dřív, než já.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? No to je smůla! U nás už ty nejlepší 55+:-))) nejsou, ale nějaké zbytky ještě ano. Nehledej je v drogerii, ale tam, kde mají ty věci z těch týdenních akcí.

      Vymazat
  7. Vyzkoušela jsem a spokojenost veliká, tak jsem do Lidlu naběhla hned druhý den a podařilo se mi ulovit nějaké zbytečky. Doufám, že je za čas opět budou mít :-)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...