Stránky

neděle 19. dubna 2015

Blogerky sobě:-)

Není nad to, když se díky entuziasmu a nadšení zúčastněných podaří blogosraz. A ten z minulé soboty se opravdu podařil. Velká sympaťačka Sabina ze světa podle S společnými silami s další sympaťačkou, navíc mazanou (říká se to o liškách, ne?), tentokrát liškou z lesa a s neskutečně klidnou a stále usměvavou An, které už toho do života propadlo celkem dost (mmj An má úžasně plné rty!), nám zajistily skvělé zázemí v Olomouci. A kdo tam samozřejmě nechyběl byla dvojka eM&eN spolu s  milou a usměvavou Claire, co vyrábí vlastní mazaní na všechno. Úsměv nemizel ze tváře ani brněnské Terezce, majitelce superčerstvého (jako mladého mám na mysli) blogu A  na koho jsem se už opravdu dlouho těšila a konečně nám to klaplo, byla úžasná a elegantní Martina! No prostě Vesmír mi byl nakloněn a mně se podařilo si udělat čas a do Olomouce dojet. Halelujá!!! Musím říct, že organizace byla skvělá. Na snídani nás holky vzaly do útulné kavárny San't Angelo blízko Muzea. Jo, dělají výbornou kávu a lívance. Než jsme se protáhly historickou Olomoucí a vyrazily do tří bio obchodů, stihly jsme malý blogerský swapshop.
Na hromadě skončily přebytky a kosmetické drobnosti všech a každá jsme si vybrala po čem srdéčko zatoužilo. Co se týče biobchodů, já byla spokojená hodně. Koupila jsem sušený rakytník, cedrové oříšky a pastu Tahini. Koupila bych i Hadka, kdybych před měsícem neudělala objednávku. V dalším obchodě, ten byl teda úctyhodně zásobený všemi možnými druhy biokosmetiky a taky bio parfémy, jsem koupila čistící mořské houbičky na obličej. A první dojmy jsou skvělé! Nakonec jsme ještě z blogerské povinnosti vyrazily k Rossmannovi a do jedné jsme udělaly blogerský kauf měsíce dubna. Mrkněte k děvčatům na blogy, určitě Vám neunikne, co to bylo:-).

Po poledni byl tak akorát čas na oběd. Sabča udělala rezervaci v Cafe New One. Podnik má skvělou atmosféru. Dala jsem si domácí zázvorovou limonádu. Všechna čest, nebyla vůbec přeslazená a dnes jsem ji už úspěšně vyrobila doma. Hlad jsem zahnala houbovým risotem. Taky dobrý.

Lehkou procházkou jsme se přesunuly do Šantovky a rozběhly se do obchodů. Já a Martina jsme to vzaly zlehka. Mrkly jsme do H&M Home a Mohita a pak si ještě zašly na kávu. Po čtvrté jsem se s holkama, ač nerada, musela rozloučit a pelášila společně s eMkou na tramvaj. No a pak jsem pokračovala vlakem domů. Noženky jse měla uchozené, ovšem bříško spokojené, ale hlavně v hlavě zážitky!
Musím napsat, že setkání předčilo mé očekávání a nejen proto, že ten den jsem měla dovolenou od svých rodinných povinností:-) V reálu jsou autorky výše zmíněných blogů ohromné "ženy" a přála bych Vám, aby jste se i Vy mohly s nimi někdy setkat.
Zdraví Vás Tutto.

11 komentářů:

  1. To je hezký report Tutto! Já jsem Tě taky ráda poznala, den jsem si skvěle užila! Vlastně jsem toho ani tolik nekoupila, spíše jsem dotáhla spoustu věcí z burzy :-) Krásnou neděli!

    OdpovědětVymazat
  2. To muselo být opravdu prima. :-)) Krásně napsaný článek.
    Takové poutavé.
    Zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně jsi to napsala :D a to mi připomíná, že to e eMkou máme taky rozepsané a že bych se měla dokopat k dopsání :D
    Hezkou neděli!!

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Tutto, Enka mi to vzala z úst, vážně, pěkně jsi to napsala. Byl to skvělý den a mám samé hezké vzpomínky. I když sjem to už asi psala do nějakého komentáře, jsem moc ráda, že jsem tě mohla poznat! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tobe to psani tak jde! Jsi dobra. No a hlavne jsi skvela a ja mam obrovskou radost, ze jsme se osobne potkaly. Urcite to musime zopakovat a vse zase probrat :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezký článek ;) Vzhledem k tomu, že napříč blogy trochu teď jede vlna virtuální morální kocoviny, jakoby na blogování dnes nemohlo být už nic hezkého a upřímného, či dokonce přátelského, jsem za tenhle článek fakt ráda ;)
    Už jsem i u ostatních holek zaznamenala, že to byl prostě fajn den s fajn lidmi, jen tak pro radost a relax - a tak to má být :)

    OdpovědětVymazat
  7. Článek mě dnes příjemně osvěžil (vlastně už včera, ale dnes ještě jednou a teprve píšu komentář:)). Naprosto souhlasím s komentářem Iwi, protože v posledních dnech se cítím trochu otráveně z toho, co se šíří.
    Tak jsem si příjemně zavzpomínala na bezva sraz. :) Ráda jsem Tě poznala, byť jsme toho moc neprohodily. :) Zase příště.
    Už se těším na další sraz. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mohu se srážet někdy s vámi, dámy? :) Nejlépe třeba v Brně! :) Musel to být skvělý den.

    OdpovědětVymazat
  9. Díky všem za milé komentáře. Co se týče "morální kocoviny" (trefné:-) v českém blogorybníčku, je třeba vesmír udržovat v rovnováze a pustit do světa nějaká ta pozitiva a jistoty:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc ráda jsem Tě poznala, Tutto, a děkuju za milá slova. Taková prima banda se jen tak nevidí :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...