Stránky

pátek 10. dubna 2015

dobíjím baterky

Taky máte pocit, že v musíte stále zvládat víc a víc věcí a všechno se neskutečně zrychluje?  Poslední měsíce si vybavuju jako barevnou šmouhu, jako by mě někdo posadil do bubnu pračky a nastavil minimálně tisíc otáček. Tak jsem se rozhodla, že se s Vámi podělím o to, jak dobíjím baterky. Je to tak, abych byla schopna zvládat všechny svoje role, být dobrá máma, ještě lepší žena:-), kamarádka a samozřejmě i v práci abych byla co k čemu, je pro mě nutnost, ukrást si čas jen sama pro sebe. Jasně, že si příjemně odpočinu i s rodinou, pokud jedeme na hory nebo se jen tak projet na kole, vezmeme psa a zajdem společně na procházku, to je taky bezva relaxace, ovšem teď mám na mysli chvíle, které patří jen mi.
Většinou se mi poštěstí ukrást si 15 minut odpoledne, jakmile dorazím kolem páté domů a mám za sebou rutinní kolotoč - práce, nákup, školka, škola. Hned zapínám kávovar a s kompletně vypnutou hlavou si vypiju jedno prťavé espresso.
I nohy často končí na stole. Někdy si u kávy stihnu prolistovat svoje oblíbené blogy. Co ale většinou nestihnu, jsou komentáře, které bych Vám tak ráda psala. Další dvacetiminutovku se mi podaří urvat večer, sotva děti uložím do postele, nachystám svačiny a oblečení. Někdy si nalakuju nehty, jindy udělám masku.
Možná bych měla sednout k nějaké knížce, ale v poslední době se mi nějak nechce, tak netlačím na pilu a knihy si nechám v záloze na dovolenou. Co se mi ale do malé dvacetiminutovky vejde, jsou youtube videa úchvatné Ines de la Fressange.  Jo jo, té nejvíce chic Pařížanky. Francouzsky sice rozumím každé 10 slovo, takže v globále nic a ne vždy se mi chce číst anglické titulky, ale to nevadí, stačí mi jen prostě koukat a nasávat atmosféru. Více nepotřebuju. Pokud si k tomu zapálím svíčky a ve skleničce mám něco dobrého, potom je "moje chvíle" dokonalá. I vám sem jedno video přihodím, další si už určitě pustíte samy, budete-li mít chuť:-)

Jak se vypadají "Vaše chvilky". Co je Vám příjemné a jak se rozmazlujete?

16 komentářů:

  1. díky za tip na sérii s Ines, nějaká videa už jsem od ní viděla i četla knížku, mám ji ráda :). Odpočinek musí být, já večer zapálím všechny svíčky, pustím nějakou fajn hudbu a třeba vařím (ale musí to být pro radost, ne z povinnosti :)), něco čtu, nebo taky provádím generální údržbu zevnějšku :D. Anebo hůř, nakupuju online. Jinak tě obdivuju, jak všechno zvládáš, je to mazec ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji. No musím, zpátečka dát nejde a ani bych nechtěla:-)
      Ines je okouzlující:-) Taky ráda vařím, ale u mě je to teda mnohem častěji z pochopitelných důvodů (7 a 5 let) z povinnosti.

      Vymazat
  2. Och moja zlatá, máš môj obdiv, ja si to zatiaľ nejak neviem predstaviť, keďže ani teraz nič nestíham a to som doma :D Ale kávičku a masku a sviečky si rada dám s tebou. Ines nepoznám, mrknem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni!
      Neboj, je to sice rychle a zběsile, ale krásné.
      Ke kávičce bych si dala nějaký z tvých dortíků:-)

      Vymazat
  3. Tak ja se budu treba rozmazlovat zrovna zitra :-) Uz se na tebe tak tesim a na ostatni holky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to bylo doslova rozmazlování. Nepočítalo se na miňuty, ale na hodiny:-)

      Vymazat
  4. No teda, ty sa určite nenudíš:P
    Dik za tip na zaujímavé videa. Ines som doteraz nepoznala:/
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mno, teď pár let na nudu nemám nárok:-) Ines je skvělá..

      Vymazat
  5. Já relaxuju právě u pročítání blogů, u hudby, miluju procházky :) A taky mi přijde, že ten čas tak hrozně letí, že se nestačím divit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Jojo, na procházky bych taky měla ráda více času....

      Vymazat
  6. Krásný post. No, já ráda relaxuju u knih (teď mám rozečtenou knihu Jak mi Francie zachránila manželství od Amy Finley + knihu Se šarmem Pařížanky zrovna od Inés :-) ) Jinak velice ráda koukám na filmy s mou oblíbenou Audrey Tautou... Nebo potom, když už nic jiného, koukám na seriál Sex ve městě :-) Potom se ráda rozmazluju tím, že si dělám domácí "lázně" :-) Maska na obličej, koupel s levandulí, masáž tělovým mlékem.... :-) A v neposlední řadě ráda projíždím mé oblíbené blogy, kde nasávám spousty inspirace... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobrá trefa, že zrovna čteš Se šarmem.... :-) Sex ve městě je takový večerníček pro velké holky. Ráda na něj mrknu, když vyjímečně nemám co dělat:-) a ikdyž už ty díly opakují po několikáté, pořád se na to dá koukat. Domácí lázně zní moc dobře!

      Vymazat
  7. ja nejcasteji kavicku / cajicek a knizku, takze to mame podobne :)

    Soutez o prednabitou kartu do HM za 1 000 Kc ;)
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2015/04/velikonocni-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  8. Já se dobíjím u knížek a čaje :-).
    Zvu vás všechny na giveaway, ve které můžete vyhrát úžasné sérum na řasy určené pro zhuštění, prodloužení a větší objem řas :-).

    OdpovědětVymazat
  9. Jééé, tak to já taky první co vařím je kafe, ale Caro s mlíkem :-))), nohy natáhnu na gauč a koukám do blba :-), dokonce se mi poslední dobou podařilo i číst knížku!!! Díky moc za tip na Ines - na tu určitě mrknu u kafíčka, i když teda francouzsky taky nerozumím...

    OdpovědětVymazat
  10. Přijde mi, že v poslední době je všechno nějak hrozně hektické :( čas letí rychlosti geparda...a člověk nic nestíhá. Proto v těchto dnech ocením, když si najdu čas sama pro sebe, během kterého se kouknu třeba na díl oblíbeného seriálu, prolítnu kolekce obchodů s oblečením nebo kouknu na oblíbené blogy:) Káva a něco sladkého jsou naprostou nezbytností...
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...