Stránky

sobota 25. dubna 2015

INGLOT - prima impressione - první dojmy


Krásný víkend. Dnes si dáme Inglot rychlovku. Minulý víkend, ikdyž jsem to původně neměla v plánu, jsem využila 20% slevu v Douglasu. Byla jsem v neděli donucena vlítnout do Karolíny, toš jsem si to hned kompenzovala návštěvou parfumerie. Koupila jsem krémový korektor č. 64 a rozjasňovač pod oči v peru v odstínu 51.

První dojmy jsou výborné.  Krémové korektory kupuji jen výjmečně a ten poslední od Catrice jsem koupila už před delší dobou, když jsem se nechala nahlodat blogovým nadšením. U mě se tedy v případě Catrice nadšení nekonalo. Kryl sice obstojně, ale vysušoval a zvýrazňoval šupinky a byl dost tuhý a suchý. Inglot je přesný opak, tedy alespoň zatím. AMC krémový korektor je sice hustý, ale není suchý. Konzistence hustě krémovitá. Kryje silně, ale není problém jej okolo pupínku rozetřít doztracena. Vydrží i nějaké to sáhnutí na obličej, pokud se zapudruje. Běžná cena 290,- za balení se mi zdá adekvátní.

AMC Rozjasňovač v peru je zatím kvalitou nejbližší produkt, z těch které jsem doposud vyzkoušela, k ikonickému rozjaňovači Touch Éclat od YSL. Kdysi dávno jsem o něm psala tady. Inglot pero dělá v podstatě totéž, dokáže vrátit jas do partií kolem očí. Kruhy pod očima nezakryje, tak ať Vás ani nenapadne ho na kruhy koupovat. Ty musíte nejdřív zamaskovat a pak teprve rozjasniť. Pracuje se s ním velmi pohodlně, stěteček je měkký a jemný. Samotný produkt se lehce vklepává do pokožky. Nikde se nehromadí a nezalézá do vrásek. Cena se pohybuje ve střední hladině. Pero se běžně prodává za 450,-, což už není zanedbatelná položka, ale ve srovnání s tím co dokáže a jak se s ním pracuje, je cena ospravedlnitelná.




V ostravském Douglasu mě se zařazením Inglotu do prodeje potěšili a jsem ráda, že jsem tam neplánovaně zaskočila.
Co Vás v poslední době nadchlo?

13 komentářů:

  1. Ten korektor byl fajn. Radeji ale sahnu po MUFE, protoze dele drzi. Rozjasnovac neznam.

    Hezka recenze! Zdravim z Rima!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím do Říma! A zároveň se těším na nějaký ten fotoreport:)
      MUFE korektor mi do ruky zatím nepadl.

      Vymazat
  2. To vypadá dobře, koukám, že jsem při stejné nákupní příležitosti měla taky koupit ten tuhý korektor a ne fialové linky, které jsem nakonec odnesla a které mě velmi štvou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak to? Stojí za prd? Linky od Inglotu jsem zatím nezkoušela. Kdysi, je to už dobrých deset let, jsem měla stíny a ty byly fajn. V "přítomnosti" :) si opakovaně od Inglotu kupuji akorát tvářenky, ale je pravda, že z jejich produkce toho mám vyzkoušeno žalostně málo. Korektor i rozjasňovač jsou ale hodně povedené, takže možná i ty opakovaně koupím.

      Vymazat
    2. Stíny mám, ty jsou fajn a jsem s nimi spokojená (hlavně matné odstíny jsou povedené, což je bod k dobru). Ovšem linky (mám "gelové" v kalíšku), ty mají takovou spíš vazelínovitou konzistenci, takže když je kreslím štětečkem, udělá mi to brázdu uprostřed a po krajích barvu. No, nic moc. Na korektory příště mrknu, ty se mi líbí podstatně víc. :)

      Vymazat
    3. Jj, korektory musis minimalne omrknout!:)

      Vymazat
  3. Korektor vypadá vážně moc pěkně, ten Catrice mi totiž dělá stejné vylomeniny, jako tobě. Budu na něj myslet a někdy ho okouknu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, mrkni. Je dokonce fajnově žlutý:)

      Vymazat
  4. Děkuji za prima recenzi. Dobrý korektor pod oči pro ženu v nejlepších letech ;) by mě moc zajímal - nemáte tipy?
    PS: moc příjemný blog máte!
    Zdraví Ta Ita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-)
      Moc příjemný korektor, dokonce z drogeriové značky je tento http://tuttobenecz.blogspot.cz/2014/08/maybelline-instant-age-rewind-eraser.html bohužel zatím není u nás k mání, ale zkusila bych, jestli ho nenabízí nějaký z eshopů. Případně pokud máte Vy nebo někdo z Vašeho okolí cestu do USA, pak není co řešit. Koupila bych i do zásoby:-)

      Vymazat
    2. Dobrý a v našich drogeriích sehnatelný je tento
      http://tuttobenecz.blogspot.cz/2013/10/rimmel-match-perfection-2-in-1.html
      Není ale moc krycí. Na tmavé kruhy nedoporučuju. Na projasnění a lehkou korekci je fajn.

      Vymazat
    3. Moc děkuji! Vyzkouším.
      Muž byl v USA na konci března...ups :(

      Vymazat
  5. Po inglotu mé srdce prahne
    zvu tě na můj blog
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...