Stránky

neděle 26. dubna 2015

Přípravy na drinkovou a grilovací sezónu

Chtěla jsem tento post vypustit do světa mnohem dřív a začít slovy "Ano, ano je to trochu unáhlené, ale i tak se už nemůžu dočkat". Momentálně je však pět minut po dvanácté a drinková plus grilovací sezóna jsou zahájeny.
Přípravy na grilovací sezónu jsem nechala hlavně na bedrech mého muže. Jen Vám sem hodím tip na kuchařku Zdeňka Pohlreicha - Rozpal to, šéfe!, kterou jsem koupila svému "šéfovi". Mám na mysli toho, kterého mám doma, ne toho v práci. Krom nádherných fotek a spousty užitečných rad se mi na ni líbí, že krom "konvenčních" receptů na grilovaný flák masa, je v ní i mnoho dalších, které bych si do spojitosti s grilováním vůbec nedala. A vůbec, je to dobrý tip na dárek pro chlapy, protože snad neznám jediného, který by nerad opékal nad ohněm.
A jak jsem se připravila na drinkovou sezónu? Krom těch správných destilátů, které samozřejmě nemůžou chybět celoročně, jsem na eBay dokoupila papírová brčka, která, jak by ne, zrovna frčí. "Šéfovi" jsem ještě přihodila papírové sáčky na hambáče.
Zavařovačky Ball na servírování drinků, které taky letí, jsem ovšem za téměř tisícovku (včetně dopravy) kupovat nechtěla. Do čeho vrazí Tutto tisícovku raději? Tipy můžete nechávat v komentech. Ale zpět k těm zavařovačkám. Vlítla jsem na půdu a trochu se prohrabovala léty nahromaděnými sklenicemi a tohle jsem nakonec vytáhla znovu na denní světlo. Určitě se těm krasavicím ani nesnilo, že opět příjde jejich chvíle a dost možná důležitější, každopádně však zábavnější, než ty předchozí!
No uznejte, z těch se budou nápoje usrkávat jedna radost!
A co vy? Jak se těšíte, případně chystáte na nadcházející sezónu? Hodláte ji trávit venku v přírodě, třeba s drinkem v ruce a kusem masa na talíři?

Zůstaňte na příjmu. Brzy si budete moci rozjet drinkovou sezónu s brčky i u vás. Čeká na Vás totiž brčková rozdávačka.
Krásný den Vám přeje Tutto:-)

9 komentářů:

  1. Grilovani je na lete to nejlepsi! Moc krasna brcka a sacky! Vy to budete mit stylove.

    Krasny prvni maj!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já tedy opožděně popřeju krásný osmý máj:)

      Vymazat
  2. Papírová brčka? Asi jsem dost mimo, protože jsem si je musela vygooglovat:D Ale nestidím se za to...
    Dovědela jsem se, že se nerozmočí!!!:D A jsem opět o něco chytřejší:) yay
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Díky, ano jsou, za pár babek spousta radosti:)

      Vymazat
  4. Už aby bylo teplo! Papírová brčka jsem neznala - zas jsem o něco chytřejší:) A zavařovačky jsou super nápad, mám jich tak milion schovaných, třeba najdou využití i takhle... Veronika

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...