Stránky

úterý 21. dubna 2015

Ziaja - jasmínová micelární voda 50+

Nejdřív jsem si myslela, že ta trapná padesátka je označení SPF, ale pak mi docvaklo, že držím v ruce micku a s SPF jsem mimo mísu. Nuž, vážně se jedná o věk. S lehkým znechucením nad štítkem 50+ jsem ji hodila do košíku. Ano postrádá to logiku, ale to většina ženských nákupů, tak si s tím nebudu lámat hlavu. Nicméně moje milé dámy, tohle je slušná micelární voda, je taková "něžná".
Obsahuje jasmínový olej, kyselinu hyaluronovou a D-panthenol. Neodličuje tak rychle jako Mixa nebo Bioderma sensibio (mé dvě top micelární vody), u očí je třeba mít trpělivost, ale v očích neštípe ani je nedráždí. Nemám po ní ulepený pocit a není hořká! Určitě jste si už všimly, že mnoho micelárních vod zanechává ulepený pocit na pleti a při odličování rtů nebo jejich okolí jste taky možná zaznamenaly tu hořkou pachuť, která Vám na pleti ulpěla.
Jasmínová Ziaja příjemně hydratuje, tzn. že po odlíčení ihned nenásleduje pocit suché a pnoucí pleti. Klidně si ještě zvládnete vyčistit zuby, případně poklábosit, než nanesete pleťový krém.
Voda není agresivní a s přehledem ji zvládne i citlivá pleť. Primárně je určena pro pleť suchou a zralou. Suchou pleť sice nemám a tak zralou pro kterou ji předurčil výrobce taky ne, přesto mi vyhovuje. Nasládlá jamínová vůně je velmi subtilní až éterická, takže ji snese téměř každý. Za mě je vůně příjemným bonusem.
Balení 200 ml jsem koupila v Globusu a stálo mě ve slevě rovných 50,- českých. Běžná prodejní cena je 99,-. I za plnou cenu ji doporučím. Snad jen pokud odličujete voděodolný makeup, pak bych sáhla třeba po té Mixe nebo Biodermě.
Pro mě je jasmínová Ziaja příjemné překvapení, (body pro Ziaju, protože to byl vůbec můj první kup od této značky) dovedu si představit, že se k této micelárce budu vracet, i do té doby, než mi bude padesát:-)
Pište, jaké máte zkušenosti ze Ziajou, co stojí za koupi a co Vás naopak neohromilo.
Krásné úterý a
tutto bene:-)

6 komentářů:

  1. Tu bych mozna za tu cenu zkusila. Zni to dobre. Ten ulepeny pocit u jinych mi vadi, ale nikdy jsem ty vody nechutnala :-) Nekdy to musim zkusit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já je cíleně taky nechutnám, jakože bych si cvakla:-) ale mám ve zvyku olizovat rty (hrůza) a kolem rtů tu hořkost cítím.

      Vymazat
  2. Wau, tak na tento produkt se musím podívat, konečně také navštívit kamenný obchůdek v Praze. Mám to tak blízko, pár stanic tramvají a nejsem schopna se tam dokopat. :-)
    zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. mozno skusim :) mala som cervenu micelarku a ta teda v ociach stipala sialene. dalej som mala ocny krem s olivami, ten bol super :) kedysi davno nejaky pletovy krem, ten uz si moc nepamatam. uhorkove tonikum, to nic moc nerobilo, ale ani nepokazilo. Vlastne i slavny kozi krem na ruky, bol jeden z tych lepsich. A to je asi vsetko, ked tak rozmyslam. ale ziaja je mi sympaticka a asi este nieco skusim. Pravdepodobne z telovej kozmetiky, laka ma nejake telove maslo alebo mlieko.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...