Stránky

úterý 26. května 2015

než tutto zažehne motory


Zdravím Vás všechny. Je mi jasné, že jeden post za dva týdny není žádná hitparáda. A tak, než mě přejde tvůrčí krize (cheche, jak lze vzletně nazvat lenost), dám Vám zde pár fotek pro potěchu oka. Klidně si pište o čem z nafocených i nenafocených objektů byste si rády početly, jakmile mě tvůrčí krize přejde:-)
O většině Shalimarů jste už na tuttobene četli, ale nedalo mi to a vyfotila jsem je pospolu.

Na dalších fotkách jsou mé kosmetické radosti, některé z nich i víc jak rok staré a stále se na blogu neobjevily!!! Vím, vím, mám co dohánět.






Užívejte si epesního letního počasí, mějte se krásně, zapínám motory a brzy na tutto nashledanou:-)

12 komentářů:

  1. Tutto, z toho si nic nedělej, lenost/krize/spousta ostatních věcí přepadla i mě, takže mám rozepsaných spoustu článků, nafocených spoustu fotek, ale nejsem schopná to dát dohromady :-) Těšíme se, až krize (haha, vzletné slovíčko) přejde, a budou nové články! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toš, tak až to na nás příjde, bude zase co číst:-)))) jj, jak já Ti rozumím!

      Vymazat
  2. Je prece lepsi uzivat si pocasi nez travit cas u pc. Mne by zajimaly ty stiny Chanel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ok, tak stínům se mrknem na zoubek. Mají své pro, ale i proti:-)

      Vymazat
  3. Lepší článek za 14 dní než vůbec nic. :) (A lepší užívat sluníčka, než sedět u počítače... :))
    Mě by zajímala tvářenka Chanel (hlavně proto, že jsem o nich zatím četla spíš u slečen, které nemají moc zkušeností s high endem, tak by mě zajímalo, jestli za to stojí. Už tyhle tvářenky delší dobu mlsně okukuju...) a taky nějaký recept. :P :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvářenka bude taky. Nevím sice co píší mladé slecny, ale u mě je to hodně o odstínu, i s vlastnostmi jsem hodně spokojená a mám dokonce koupený náhradní pan!!, přesně tohoto odstínu, páč skončil:( (frivole)

      Vymazat
  4. No tak Tutty, já poprosím o tvůj pohled na Orchidée Vanille, to je jasné. Na minulém sraze mě uchvátila !
    Na tvářenku Chanel se ptát nemusím. Myslím, že se shodneme, ta je prostě famózní !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se nedivím, ze se Ti libila:))) Krasna vanilka s orchideji, trochu podobne te, kterou mas rada v limitkovem cinskem Opiu. Ale ceka na podzim, ted jedu v Shalimaru, konecne je na nej dost teplo:)

      Vymazat
    2. JO ! Shalimary teď mají sezónu i u mě :)

      Vymazat
  5. Moc krásné produkty.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Haha, tak vidím, že nejen já mám vzletnou tvůrčí krizi :-)))). Krásné lákadla pro očička jsi tady nachystala! Tak mě zajímají ty diorky stíny, čtu furt na ně samou chválu...Nejsem Shalimarí holka, ale ráda si u Tebe počtu o jakékoliv vůni, páč Tvoje básně...ách...Užííííívej si krásně, ono to počasí dost k tomu lenošení svádí :-D

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...