Stránky

úterý 12. května 2015

Sally Hansen

Po podrobnějším průzkumu koupelny (lze též chápat jako úklid), jsem dala dohromady vše, co se mi doma od této značky sešlo a přidám i pár postřehů, co je na tutty dobré a co naopak pro kočku.
Začnu negativy, ať můžeme postupně dospět ke skvělému konci!

Absolutním propadákem jsou ty dva menší laky xtreme wear. Jsou natolik řídké, že odkapávají ze štětečku, tekutina se na nehtech usazuje nepravidelně a vznikají moury a fleky. Tři vrstvy jsou zapotřebí, aby byl výsledek alespoň trochu k pokoukání. V lahvičce vypadají odstíny hezky, na nehtech ovšem vypadají jako by do nich někdo přimíchal bělobu. Nude odstín se jmenuje Bamboo Shoot a růžový Coral Reef, ani jeden Vám nedoporučím. Ty odstíny byly natolik ošklivé, že jsem nedokázala testovat výdrž laku. Hned šly dolů.

K dalšímu výrobku mám takový ambivalentní vztah, ani láska ani, ani znechucení. Miracle Cure jsem si pořídila možná před dvěma lety na lámavé nehty. Lámavost nijak neřešil, ale je pravda, že nehty lehce vytvrdil po dobu, kdy na nich byl. Aplikace se opakovala po dobu tří dnů - každý den jedna vrstva, pak nějaký ten den nechat nebo odlakovat. Must have se z této lahvičky nestal a nákup asi nezopakuju.

Nadlak a podlak v jednom Double Duty mám vcelku ráda. Sedl mi a ráda ho používám jako base coat pod barevné laky. Jako top coat ho nepoužívám.
Slušné jsou i kleštičky na nehtovou kůžičku, která přerůstá po okrajích nehtů a má tendenci k vytváření záděrků. nicméně pokud koupíte jinou značku, taky se nic nestane. Prostě dělá to to co má, nic víc, nic míň.

Poměrně fajn je i krém na nehtovou kůžičku s aloe vera Healthy Cuticles Now! Není moc hustý a docela rychle se vstřebává. Voní po aloe vera a nějaké generické krémové vůni, evokuje mi to vůni krému pro seniory. Radši mám meruňkový krém od alverde, ale ten pro změnu nechává dost dlouho mastný pocit. Tento Sally Hansen byste mohly v případě nouze použít i přes den, oproti jiným produktům na nehtovou kůžičku se vstřebává opravdu rychle.

Naprostý vítěz je červený Sally Hansen salon manicure lak v odstínu All Fired Up. Pigmentace je dechberoucí a lak plně kryje v jedné vrstvě. Jediná malá divočinka se skrývá v podobě štětečku, ten vypadá skoro jako pádlo a je taky tak velký, ale kupodivu se s ním lakuje docela jednoduše. Chloupky jsou střiženy do oblouku a to taky trochu manipulaci zjednoduší. Výdrž u mě excelentní. Fotka obou pacek po třech dnech, pořád dobrý.
Čtvrý a pátý den už byly viditelné ošoupané špičky a taky se objevily první odštipky. Tuším, že jsem ten lak dostala od Martiny, díky. Barvou ses mi skvěle trefila do vkusu.

Jak jste na tom vy a Sally Hansen? Máte své tipy? 
Mějte se krásně, užívejte si úžasné letní počasí a hlavně
tutto bene:)

17 komentářů:

  1. Jé, to mám fakt radost, že jsem se trefila a líbí se ti a taky, že drží! Mám jeden Xtreme už hodně let a je to úžasná růžová se zlatým shimmerem 15 twisted pink, s výdrží je to s ním celkem dobrý. Tedy vlastně, jak na něj koukám, už půjde bohužel do koše. Byl to skvělý lak. Ten mi bude chybět. Asi záleží i na odstínu.

    Měj se hezky a díky za prima článek!
    Krásný den přeje Elegant 40!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi ano, věřím, že perleťové nebo jiné mohou být úplně jiné, tyhle krémové odstíny xtreme, které jsem si pořídila, jsou otřesné.
      Díky a měj se!

      Vymazat
  2. O, to ses mi trefila do noty. Měla jsem double duty,a jak říkáš, neurazí nenadchne. Lak z řady xtreme wear jsem měla v červeném odstínu a byla jsem s ním poměrně spokojená. Ale teď mám (už delí dobu) coral reef a jsem ráda, že nejsem sama, kdo na něj nadává. Nehty na rukou se s ním nedají nalakovat vůbec, používám ho na nohy, kde menší nedokonalost nevadí. Ale je to s ním o nervy... Pruhuje, neschne, kupí se.... Jako jediné plus vidím to, že ani po dlouhé době po otevření nehoustne, ale zase trochu hustší by být mohl. Salon manicure mě láká, ale to až bude nějaká pěkná sleva. Poslední dobou jsem nadšená z laků Miss sporty za cca 30 Kč, takže asi tak :).

    Více o nich a také o GENIÁLNÍCH odlakovacích tamponcích více zde:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2015/01/skvele-laky-za-hubicku-odlakovac-ktery.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miss sporty jde nějak mimo mě, ale ohledně laků nemám vyhraněné preference, takže ráda mrknu :).

      Vymazat
  3. Já mám od SH jen Insta Dry, s tím jsem docela spokojená... Ale přiznám se, že klasické barevné laky mě až tak nelákají. I když asi by měly, podle výdrže Salon manicure, aspoń na tuhle řadu bych mohla kouknout... :)
    Ale já laky stejně kupuji spíš podle barvy... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, když kouknu na lakovou skvadru doma, tak se k Tobě hned přidám, že jako ano, laky kupuji podle barvy - červená, kam se podíváš:-)

      Vymazat
  4. No, hned ta první věta "lze chápat též jako úklid" mě úplně rozesmála, takže jsem zkrátka musela číst dál ;) :D
    Já mám akorát ten Miracle Cure a pocity jsou podobné - vytvrdí, ale nějaký extra zázrak se nekoná...
    Jinak SH mě nikdy k nákupu nenalákala úplně... čistě díky mé nerozhodnosti... vcelku hodně velký výběr barev a k tomu ty obří lahvičky, tak jsem si představovala, jak se musím rozhodnout pro něco, co budu "lakovat až do konce svých dnů" (obrazně řečeno) - takže z každého nákupu sešlo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvoje obrazně řečeno je tvrdá realita:)) Ty skoro 15 ml lahve - lahvičkou se to nazvat nedá, tomu úplně odpovídají. Teď jsem je ovšem různě po eshopech viděla za cca 50,-, což je fajn cena za fajn lak v objemu na věčné časy!

      Vymazat
  5. Presne, presne zdieľam názor na väčšinu....SH Salon manicure mám veľmi rada, Miracle Cure tak isto - vytvrdí enchty, ale len pokiaľ na nich je, žeby celkovo výrazne spevňoval to nie....Xtreme Wear som nemala, ale čítala so na ne zopár negatívnych recenzií...no a na okolie nechtov používam ich olej...a musím povedať, že je fakt vidieť rozdiel, či ho používam alebo nie...takže to je moja srdcovka

    OdpovědětVymazat
  6. Píšu si za uši, že tyhle dva odstíny Extream Wear nebrat. Jinak mám 3 jiné a nemůžu si stěžovat, kryjí dobře a výdrž na mých nehtech taky není vůbec špatná . Příště zkusím Salon, když ho tak chválíš. Snad nebude mít taky takové rozdíly v kvalitě jako EW.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej, doufám, že mě pak nevytaháš za uši:-)

      Vymazat
  7. práve som si kúpila jeden vínovo červený z rady xtreme tak som zvedavá aký bude :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co tak čtu, tak jsou mezi xtreme laky docela velké rozdíly. No tyto dva odstíny jsou prostě strašné.

      Vymazat
  8. Já jsem měla zatím pár barevných laků, jeden top s křišťálem (ten jediný mám pořád, je krásný ten křišťálek na lahvičce), nějaký zpevňovač, top a leštičku...a všechno šlo do světa. Kromě zmíněného křišťálu, který sice taky stojí za šrapnel, ba, je možná úplně ze všech věcí nejhorší (štěteček, pruhy, nezaschne nikdy), ale prostě ta lahvička... Vůbec jsem tuhle značku nepochopila. Podle mne úplně nejhorší poměr cena/kvalita, co znám.
    ALE! ALE! ALE! Jejich odlakovače jsou přesně naopak - naprostá špička. Mám tři favority - Alessandro, Sally Hansen (kterýkoliv, kromě toho na umělé nehty) a Avon, přesně v tomhle pořadí. Kupuju podle nálady a je mi skoro jedno, který z nich zrovna mám. Nevysušují, přiměřeně promašťují, zvlhčují a dá se lakovat přímo po odlakování, není třeba další čištění.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, máš recht, odlakovače mají amíci dobré, ne-li nejlepší. Pro sally si zaskočím, jakmile mi dojde nějaký úplně obyčejný z walmartu za dolar, dík za tip. Ikdyž obyčejný, odlakovává rychle, nevysušuje, jo, jsem s ním vážně spokojená.
      Nechceš křišťál nafotit? Když už si zasloužil čestné (nevyhoditelné) místo u Tebe doma...:-)

      Vymazat
  9. pruzkumu - lze chapat jako uklid :D haha rozesmalo :)
    dreammorebabe

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...