Stránky

neděle 24. května 2015

Terry de Gunzburg - haute parfumerie Paris

 Krásný víkend Vám přeji, i když je trochu pošmourný. Původně jsem myslela, že zařadím nějaký kosmetický článek nebo alespoň něco z kategorie "na čumendě", ale nakonec mě po dlouhé době opět přepadla chuť zkoušet vůně a tak jsem si dala na hromádku všechny vzorky od Terry de Gunzburg, které doma mám a znovu jsem je pořádně otestovala. Značka u nás není zrovna moc známá, alespoň její parfémové portfolio. Dekorativní kosmetika od Terry Gunzburg Vám už ale asi něco říkat bude. Dekorativka By Terry se na blozích objevuje přece jen častěji a samotná Terry se ji věnuje mnohem déle než produkci parfémů.
zdroj: www.hauteliving.com
Z pětice vůní, které vidíte na obrázku výše, se mi doma sešly čtyři.

Flagrant Délice
Hořký mandlový začátek (spařené mandlové slupky) lineárně přechází v trpce zelený nezralý fík, trpkost je ohlazena mléčným akcentem a celkově mi ten mix připomíná bílé mléko, které fíkovníky roní. V základu Flagrant Délice jemně zesládne a stává subtilnější díky lehkému pižmu.
Nacházím styčné body s PG16 Jardins de Kerylos.

Parti - Pris
Úvod se nese v duchu veselé optimistické květinovky, ale velice rychle se stáčí jiným směrem, na mně se rozvoní do prohřáté nasládle oříškovo-květinové vůně opalovacího oleje, jenže než k tomu dojde, dere se ne povrch lehce štiplavý vetiver, takže ta cesta k základu není tak přímočará. V konečné fázi olej vyschne a zůstane jen u sladkého pudrového obláčku. V této fázi mi lehce připomíná Artemisii.

Rêve Opulent
Bohatý květinový voál, ve kterém se mísí růže s mýdlově čistým jamínem, kultivovanou gardénií a hladkým ylangem. Dohromady, ač by to měl být mix opulentní, spíš naznačuje tělovou květinovou vůni. Jenže, abychom ji nevnímali příliš čistě, vystupují z ní jemné gurmánské tóny, snad vanilka. No prostě mám z toho trochu zmatek, chvíli cítím opuletní květy, chvíli je Rêve Opulent tělová, chvíli zase gurmánská a tahle triáda se pořád opakuje až pomalu ztrácí na intenzitě.

Ombre Mercure
Kosatcový začátek mi připomíná kosatcový konec v L'Heure Bleue. V Ombre Mercure je teda pořádná náruč kosatce. Milovníci kosatce, určitě si tuhle vůni dejte do hledáčku. Pořádná porce pačuli přenese nos od hutného kosatce k jemnějšímu sladce květinovému závěru, ve kterém tu a tam vykoukne sametově hebká fialka.
Všechny čtyři jsou krásné a všechny bych unosila. A dokonce se tu a tam objevují v niche sekcích některých českých parfémových eshopů a to v objemech 50 a 100 ml. Originál flakóny jsou nádherné. Před časem se mi dostal do rukou stovkový Ombre Mercure a tenhle by teda udělal parádu na nejednom toaletním stolku, ale jak jsme všechny dobře poučené, s flakónem raději do tmy a do chladna....... a ve sklepě si asi žádná z nás budoárek nezařídí, takže hezky do šuplete.
A tady ještě Terry s Terryfic Oud (asi) v dlaních.
zdroj: www.essenza-nobile.de
Hezký zbytek neděle Vám přeje tutto:-)

5 komentářů:

  1. Krásnou neděli! Ach ty vůně! Hezký článek.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné a zajímavé vůně.

    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. líbí se mi, jak umíš ty vůně popsat, úplně si je představuju :)). No zní nádherně!

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za komentáře, dělají mi radost:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Překontrolovat eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde miliony klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Kolektivní rozum - Obchodníci, kteří využívají eToro's CopyTrader™, mají o 60% větší pravděpodobnost výhry

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...