Stránky

pátek 8. května 2015

Zázvorová limonáda

Máme tady prodloužený víkend, tak co si udělat domácí zázvorovou limonádu! Inspirovala mě limonáda ve skvělém podniku Cafe New One, do kterého nás na naší blogojízdě po Olomouci vzaly Sabča s An a Liškou!
Recept je z kategorie free style. Já si ho taky vymyslela, takže si ho klidně přizbůsobte podle Vaší chuti.
Očistěte pořádný kousek zázvoru, cca 4 na dva cm. Rozkrájejte ho na menší kousky, dejte do vyšší nádoby nebo mixéru a přidejte 5 kávových lžiček cukru. Vymačkejte jeden a půl citrónu a šťávu přilijte k zázvoru s cukrem. Rozmixujte na hladkou kaši, jde to i tyčovým mixérem. Hustou šťávu přeceďte (opravdu přeceďte, je to vážně nutné) přes jemné sítko do karafy nebo džbánu, ve kterém budete limonádu podávat. Dolijte cca litrem i více čisté vody, máte-li rády bublinky, použijte vodu perlivou. Dobře vychlaďte a máte hotovo:) Limonáda je i dobrým základem pro drinky, když ji říznete vodkou nebo ginem, tak je taky skvělá.

Užijte si prodloužený víkend, s drinkem nebo i bez, jak je libo.
Zdraví Vás tutto:)

8 komentářů:

  1. Mmm, to někdy umíchám chlapovi. Já totiž nejsem moc zázvorová. Ale pro ty, co mají zázvor rádi to musí být paráda! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak takhle se to dela! Ja myslela, ze se limonada nejak vari a slozite pripravuje. To brzy udelam! Diky za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi se da uvarit i zazvorova stavaa pripravit jinou verzi limonady. Ale to co jsme meli v Olomouci nebylo moc sladke a chutnalo to fresh a tento zpusob pripravy se tomu blizi:)

      Vymazat
  3. Zázvor mám, citróny taky, jdu na to!! Díky :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Zázvorovou limonádu a i čaj miluji.
    Krásný tip.
    Zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. vypadá moc dobře, zrovna včera jsem si koupila pořádný džbán, abych si mohla dělat různé letní pití :)
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu ráda, když se zapojíš!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za milé komentáře, kdo jste vyzkoušely, doufám, že vám chutnalo:)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...