Stránky

středa 24. června 2015

Guerlain Lingerie de Peau - BB Beauty Booster

 je nejlepší BB, které přešlo přes práh mé koupelny. Ráda bych napsala nejlepší BB, které přistálo na mém toaletním stolku, ale věc se má tak, že žádný nemám, proto ta koupelna.
 Konzistence BB je hustější, ale stále dostatečně tekutá. Do pleti se zapracovává lehce jako peříčko. Je jedno jestli pracujete se štětcem nebo natíráte rukama. Já dávám přednost rukám a pouze okraje projedu flat top štětcem, abych si byla jistá, že je zaretušuju doztracena. Krytí je lehčí, ale pleť je krásně sjednocená a lehce zářivá. Pokud ovšem potřebujete větší krytí a korekce, pak bych zvolila makeup s vyšším krytím. Mastnější T-zónu je třeba přepudrovat. Během dne neoxiduje a netmavne. Neslévá se do vrásek a viditelně se neusazuje v pórech. Pokud máte opravdu velké póry, pak bych raději použila primer. BB vcelku intenzivně květinově voní, hlavně během nanášení. BB zároveň poskytuje SPF 30 - na léto ideál.


 Jedinou nevýhodu vidím v malém rozsahu odstínů. K dostání jsou pouze tři: light, medium a beige naturel. Světlostí je pro mě neutrální light ideální, ale ocenila bych, kdyby byl více do žluta.
Balení je v provedení 40ml a tuby a má praktickou pumpičku.
V eshopech koupíte už od 800kč, někdy i levněji.

Hezký zbytek středy přeje
tutto:-)

15 komentářů:

  1. Pěkný produkt, líbí se mi ten finiš.
    Zvu tě k mé soutěži.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/06/soutez-podruhe.html

    OdpovědětVymazat
  2. To je prave ono, nedostatek te zlute v makeupech nebo podobnych tonovacich pripravcich. S tim bojuju i u jinych znacek.

    Jinak tento BB zni dobre. Mej se krasne!

    OdpovědětVymazat
  3. Voní klasicky Guerlainsky? ;-) Já BB moc nepoužívám, takže nic pro mě. Ale slyším na slovo Guerlain :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní Guerlanovsky, já tam mám Idyle - jejich květinová:-)

      Vymazat
  4. Naprosto souhlasím, opravdu povedené BB, a za mě top z parfumerie, jinak make up z té řady, který tak všichni milují, není nic pro mne, těžké věci, silné krytí nevyhledavam a tak mi nesedl, ale tohle bb je na léto fajn, jen nedostatek odstínů je mínus, ale osobně zas žlutou nepostrádám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš Lingerie de Peau? Ten mám taky ráda, bb sice o trochu víc, ale za mě je povedený i make-up. Jediné na co si musím dávat pozor je, abych ho nerozmazala do obočí, potom jde strašně vidět.

      Vymazat
  5. Já teď používám Dior Dreamskin jako základ a na to Dior Air pudr, ale poohlížím se po něčem rychlejším a míň náročném na zrcadlo, když zaspím nebo se líčím po cestě do práce (v autě, aby bylo jasno, ne v tramvaji). BB moje sympatie nikdy nezískal, ale možná tenhle...

    Tutto, a nejsi po tom lesklá? Nemusíš přes den přepudrovávat?

    Já teda řeším úplně jiný problém, ty Diory jsou super, mám pudr medium, v tom nejsvětlejším (moje barva pleti) jsem byla příliš bledá a fakt mi ten tmavší sluší víc, přidá mi život do obličeje. Vždycky jsem nosila světlejší a vždycky jsem vypadala jak mrtvola. Teď mám barvu živého bělocha.
    Jenže - mám samozřejmě bílý krk a dekolt a přestože ten pudr moc nekryje, barevný rozdíl tam prostě je. Manžel tvrdí, že to není poznat, ale já to vidím hrozně. Jak to řešíš? Dáváš si to BBčko i na krk?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pudrovat musím T-zónu.
      Asi jsem větší bledule než Ty, ale s věkem se to lepší a "rozšířené žilky" mi vracejí ruměnec do tváří:-) Teď vážně, nepoužívám ty úplně nejsvětlejší pudry (transparentní taky ne - dělají spíš zašedlý nebo ušmudlaný efekt), na líce, čelo, krk jemně nanáším bronzer (téměř matný) a jo máš recht - pak je ze mě živý běloch.
      BBčko rpzmazávám jen do přechodu obličej - krk, prostě pod čelisti, dál nejedu.
      Jestli máš čas a chuť mrkni na stránky Bobbi Brown má tam na mé gusto pěkná videa o bronzerech... a taky nanáší na krk a dekolt, aby se vyhla barevným rozdílům.

      Vymazat
    2. Díky, na Bobbi kouknu.
      Myslím, že nikdo nemůže být větší bledule, než já, mně i u doktora donedávna pokaždé chtěli dávat transfúzi. Jak se na mne sestra podívala úkosem, tak jsem rovnou hlásila "Ne, není mi špatně a nebojte, neomdlím vám tady, já tak vypadám normálně." Co se tedy týká bledulí, jsem spíš jako to zelené odspoda, než kvítek. A máš pravdu, čím starší, tak člověk tmavne, asi aby na fotkách na parte vypadal hezky.
      Mne teda hodně změnila nová barva vlasů, z přirozené, ale zesvětlované, blond jsem přešla na hennu a najednou můžu používat teplé barvy stínů a tmavé rtěnky s odlesky do oranžova, dříve nemyslitelné a ty tmavší pudy. Dokonce můžu nosit rezaté a přírodní barvy oblečení a nevypadám jako že jsem ráno vylezla z popelnice. Přestala jsem věřit na barevnou typologii, která byla celý život mojí mantrou, jíž jsem si chtěla vehnat život do tváří.

      Vymazat
    3. Tmavší pudRy. :D :D Žádné tmavší, čili temnější, pudy mne nikam neženou, nebojte. :D

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Asi jsem divná, ale já se i k BB chovám stejně jako k makeupům, prostě pod ně dávám hydratační krém. No, po pravdě je to taky ochrana mý hystericky citlivý pleti. Myslíš, že toto BB by šlo použít i tak? Nebo jedině přímo plácnout na pleť? Svrbí mě už na něj peněženka, ale rovnou na pleť bych to asi neriskla. Renina Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Divná rozhodně nejsi. Dělám to úplně stejně a hydratační krém používám pod cokoliv. Mnohým BB vyhovuje bez krému a spoustě jiných s krémem. Takže na Tvoji otázku odpovídám ano, jde to použít i tak:-)

      Vymazat
    2. Díky, tak to prubnu. Renina Š.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...