Stránky

sobota 20. června 2015

Trenčín

Trenčín mi v dobrém slova smyslu vyrazil dech! Ale ano, věděla jsem, že leží pod hradem na Váhu, ovšem byla jsem překvapená nádherným historickým centrem s kostelem, kam se podívám.



A když už né kostel, tak synagoga, sice ve výslužbě, ale dochovaná, by se taky našla! 

Navíc je Trenčín zasazen do nádherné přírody. Štěstí jsme měli i na Slováky, všude kam jsme během víkendu zavítali, byli milí a veselí!!! Veselí, to si zapamatujte, to se u  nás ne všude zrovna nosí. Škoda. K návštěvě doporučuji tento malý místní pivovar - Lanius. Ve stálé nabídce mají 6 druhů světových piv a mezi nimi i český ležák! Na fotkách je to ten druhý. V první sklenici je pšeničné, po kterém žádná cestovatelka rozhodně zácpou trpět nebude! (Tip pro eNku)


Ubytování jsme řešili přes booking.com. Pokud si alespoň trochu chcete vyhodit z kopýtka, pak doporučuji hotel Elizabeth Najdete ho v úplném centru Trenčína, přímo u skály pod hradem. Služby i ubytování na vysoké úrovni a za přijatelnou cenu. 

V hotelu si můžete prohlédnout dochovaný římský nápis vytesaný do skály
Velká sranda ovšem byla i v záložni za rohem. Na fotce je to ta provozovna hned vedle pouliční lampy. Milovníci kříšťálu si tu příjdou na své.  My sice žádní sběratelé nejsme, ale malé broušené štamprle za dvě (ano dvě!) slovenské jsme tam nemohli nechat.
Na víkend do Trenčína! Nebudete se nudit!
Tutto:-)

23 komentářů:

  1. Trenčín město módy ...to je tak jediné, co si o něm pamatuji.

    Skvělý tip! Díky. Je mi jasné, že si užíváš výletů a intenzivní blogování necháváš na zimu. Kdy si uděláš výlet do Prahy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uhodilas hřebíček na hlavičku ..... njn užívám si léta:-)
      Do Prahy bych se měla taky vydat, to je jasná věc. Ovšem musíme vyladit termíny, ať se neminem:-)

      Vymazat
  2. Jeeej, to mám radosť, že sa v TN páčilo, moje rodné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky drahá přítelkyně! Budu na to pamatovat :o)))

    OdpovědětVymazat
  4. Trenčín je fajn, hlavně pak po cestě na Hrozenkov nakoupit domácí korbáčky... Jinak tu slovenskou veselost a temperament mám taky ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm, korbačíky.... a už se mi sbíhají sliny:-)

      Vymazat
    2. Vlastne áno, korbáčiky (i nite) sú tam výborné (parenice príliš nie) Za Drietomou, tesne pred hranicami :)

      A prekvapuje ma, koľko z vás tu spomína temperament Slovákov, mne to tak nikdy nejak neprišlo (žijem roky v ČR), zaujímavé :)

      Vymazat
  5. Vypadá to nádherně, jak to vidím, hned bych se někam rozjela okamžitě ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, za pár dnů máš po povinnostech a nic už ti nebude bránit v cestě:-)
      Mmch, co Claire's Bed and Breakfast? Doufám, že nocležníci už udělili hvězdy:-)

      Vymazat
  6. Díky za tip, budu si pamatovat, až mě chytne toulavá. Slovensko mám obecně moc ráda a neméně tak Slováky, jejich temperament mě nabíjí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, určitě vyražte, bylo to super:-)

      Vymazat
  7. Tam jsem nikdy nebyla, ale vypadá to na příjemné místo :). Slovensko je fajn, kdysi jsem tam jezdila hodně často.

    OdpovědětVymazat
  8. Nice pics!follow me on gfc and i follow you Bach!kiss

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné, navrhnu to jako místo na prodloužený víkend, z fotek působí vážně krásně a na Slovensku jsem (ano, trochu se stydím) ještě nikdy delší čas nepobyla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není potřeba se stydět, je potřeba s tím něco udělat :-)

      Vymazat
  10. No, že jsi už konečně zažehla! :-)
    Pivo vypadá úžasně...
    A jsem ráda, že vím co platí na eNku... :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Cheche, jsem četla: "Štěstí jsme měli i na Slováky, všude kam jsme během víkendu zavítali byli." A trochu jsem se podivila. :D
    V tomhle hotelu jsem taky spávala, ještě dávají na pokoj mini slovenské šampaňské? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Che, tak to jsme vážně měli štěstí, že jsme na nějaké narazili:-))) mažu dodělat čárku.
      Mini slovenské šampaňské už jedině v minibaru:-((( ale i tak, snídaně opravdu skvělé, obsluha milá, sauny bezva a hotel libý na pohled:-)
      Co Ty? Nekroužíš někde na vodním kruháči?

      Vymazat
    2. Kdepak, víkend skončil, zdymadla zavřeli a zařezávám ve fabrice od nevidim do nevidim... :) Ale zítra už je středa... existuje taky vodní-lodní výtah, no tak uvidíme.

      PS: čárky máš v pořádku, na vině je moje rychločtení.

      Vymazat
  12. To je krásný tip na výlet. Já bych jela hned, vypadá to fakt lákavě. Haha i pivní tip pro Enku! :-)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...