Stránky

úterý 28. července 2015

Bobbi Brown - new in

Bobbi jsem ještě na blogu neměla. Dlouho zůstávala mimo můj záběr, což byla škoda. Kdybych měla současný vztah Bobbi&Tutto zhodnotit, dalo by se říct, že na obzoru se rýsuje lehká obsese. Snažím se držet nervy na uzdě. Navíc zjišťuju, že když všechno neodkliknu hned, trochu se špičkuju a oddaluju nákup, hned to má jiný drajf.

Dnes sem hodím novinku z podzimní kolekce Telluride a lip trio.

Shimmer Brick Sunset Rose - jó i tahle růžová s bronzově teplými odlesky mi sluší a řekla bych že valné většině z Vás bude slušet taky. Snad jen pro porcelánově bledou krásku s havraními vlasy (typ Sněhurka) to nebude to pravé ořechové. Použít můžete jednotlivé stíny na vaše očka. Světlý je možné použít jako rozjasňovač na oční oblouk, koutek, nad horní ret i na vršky lícních kostí. Přejetím přes všechny stíny získáte teplou růžovou tvářenku s dosti silnou dávkou sheenu. Mně se to teď v létě líbí hodně a snesu mnohem víc lesku. Tuttotip: máte-li odhalený dekolt nebo ramena rozjasněte klíční kosti a vršky ramen. Vypadá to hodně pikantně a přitom nenuceně!
Jednotlivé stíny

Výsledný smíchaný odstín 

Lip trio Pink Dusk  - po čistce rtěnek jsem zatoužila po růžové.  
Sheer Lip Color v odstínu 39 - Natural Pink je přesně podle mantry Bobbi - vaše rty, ale lepší. Výdrž je opravdu výborná. Nemusíte po hodině kontrolovat a obnovovat, i když mám za to, že to je trik odstínů, které jsou podobné vašim rtům. Na to, že se jedná o sheer variantu, je pigmentvaná excelentně, na rtech je super příjemná a hydratační, krémová. I přesto je výdrž opravdu dobrá. Když jsem si po cca 3 hodinách od namalování dala kafe, dočkala jsem se slušného obtisku. 
pouze rtěnka
rtěnka s leskem
Tužka v odstínu Sandwash Tulle se k odstínu hodí dokonale. Definuje rty a podpoří výdrž rtěnky. Na snímku se podařila zachytit věrně. Tento odstín se bude skvěle hodit ke všem neutrálním případně teplejším nude odstínům. Lesk - odstín 63 Pink Seashell je fajn, rtěnku posune dál do šťavnaté dimenze, ale pro mě to je až ten třetí z téhle série. Všichni víme proč. Nejsem lesková. Naštěstí můžu napsat, že moc nelepí a ani výrazně nevoní. Takže ano, občas ho máznu. 
Součástí sady je i strouhátko.

Lip trio je ještě k dostání v odstínech Sunset a Twilight
Hlavním tahounem podzimní kolekce je paletka stínů na oči. Vzhledem k tomu, že neutrál stínů mám plno a navíc teď v létě nestínuju, tak jsem neměla potřebu odkliknout. Ovšem není jisté, že se tak nestane, protože se vším, o čem jsem psala a o čem taky ještě ne, se mi pracuje skvěle. Baví mě sahat po těchto kouscích znovu a znovu.
Z čeho se Vám v poslední době zamotala hlava? A co Bobbi, je to váš šálek? 

12 komentářů:

  1. Super kolekce. Líbí se mi odstín rtěnky. Vlastně od Bobbi Brown zatím nic nemám, musím ten stojan očíhnout.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se zamotala hlava z horka, i když je pár dní lépe, pořád to trochu trvá. :)
    Od Bobbi zatím nic nemám, musím říct, že mě (nevím proč) nějak neláká. Ale musím ji prozkoumat blíž. :) Protože tahle růžová nálož se mi líbí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky chvíli trvalo, než se mi dostala do hledáčku. Paradoxně moje první věc od Bobbi nebyla dekorativka, ale péče - hydratační krém s vit E a ten je jeden z nejúžasnějších podkladových krémů pod makeup. No a další objednávka už na sebe nenechala čekat. Shodou okolností nám konečně otevřeli stojan v Douglasu, tak s těším, že omrknu makeupy, jejich žluté podtóny jsou přesně to, co mi v mnoha makeupech chybí. Ale kupovat jen podle swatchů bych se v tomhle případě bála.

      Vymazat
  3. od Bobbi som ešte nič neskúšala, ale mám na túto značku zálusk! :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  4. Bobbi je moja dlhorocna platonicka laska, bohuzial na SK nezohnatelna :( Prioritne by som si kupila od nej stetec na obocie a balzam v plechovej doze, ale rada by som skusila aj nejaky ocny tien, ruz a licenku Pot Rouge, .... a este by sa urcite nieco naslo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tipy:-)
      Pot Rouge mám taky na seznamu. Péče od Bobbi mě překvapila v tom nejlepším světle. Jen ty ceny!!! Z fleku bych brala oční hydratační krém.
      Nám konečně otevřeli stojan v ostravském Douglasu, takže už nemusím jen swatchovat:-)

      Vymazat
  5. Ještě motá, leffe a japonská whisky nebyla asi nejpodařenější kombinace... :)
    Od Bobbi nic nemám, chtěla jsem tvářenku a gelové linky, jenže mně ty nákupy trvají fakt dlouho, často se mi stává, že než něco koupím, přestane se mi to líbit. Případ Bobbi a navíc na linky už používám jen tužky. Jinak už se moc těším a marně zatím vyhlížím na netu swatche (sakraužtotamněkdodejte!) podzimní Guerlainovic kolekce. Rtěnky a hlavně tvářenky vypadají nebezpečně dobře.
    Tatana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V momentě, kdy odpovídám, už máš určitě čistou hlavu:-) jsem byla chvíli mimo.
      On to není úplně špatný přístup, otálet tak dlouho s nákupem, až si to člověk nakonec rozmyslí. Většinou se pak vyhne né úplně podařeným koupím:-)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...