Stránky

pátek 17. července 2015

za čerstva..... Ty Identity

Dnes jsem objevila úžasný designový krámek v centru naší krásné Ostravy! Obchod se jmenuje Ty Identity 

Bohužel jsem neměla žádný čas k bližsímu průzkumu a tak jsem na rozehřívačku popadla něco papírenského zboží a náušnice s neodolatelnou personifikací. 

Ne, ne, ty nejsou pro mě. Takovým pocitem vlastní vyjímečnosti netrpím, i když netvrdím, že by mi neudělalo radost, kdyby mě někdo obdaroval náušnicemi pro bohyně a superženy:-)
Náušnice jsou pro moji kamarádku, která je věkem sice v důchodu, ale duší je právě mladá bohyně. Mimochodem náušnice pro statné obráběčky kovu nebo velitelky taky nebyly od věci.
Příště musím omrknout autorské úbory a další doplňky.
Obchod najdete v Poštovní ulici mezi Kuřím rynkem a Masarykovým náměstím.
Mějte se krásně,
tutto:-)

PS: eNka, USB a Claire to (návštěvu) mají povinně a zbytek vlastně taky.

7 komentářů:

  1. Ooo! To vypadá skvěle! To tam budu muset co nejdříve zajít Hlavně ty naušničky. A nějaký stylový deníček by se taky hodil! Díky za tip ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá krááásně!! Na papírenské zboží já slyším :o) a zbytek pečlivě prozkoumám :o) díky! Je čas zase se podívat do centra..

    OdpovědětVymazat
  3. Dámy, zajděte. Nebudete litovat!

    OdpovědětVymazat
  4. Náhodou jsem objevila tento článek teprve dnes tedy a velké díky za ta slova chvály :) jste kdykoliv vítáni na podrobnější průzkum či pokec. Obchůdek je plný originálů českých autorů a designérů a není neobvyklé mít u nás specifické požadavky vám přímo na míru :) Zdravím Iva.TY IDENTITY

    OdpovědětVymazat
  5. Náhodou jsem objevila tento článek teprve dnes tedy a velké díky za ta slova chvály :) jste kdykoliv vítáni na podrobnější průzkum či pokec. Obchůdek je plný originálů českých autorů a designérů a není neobvyklé mít u nás specifické požadavky vám přímo na míru :) Zdravím Iva.TY IDENTITY

    OdpovědětVymazat
  6. Náhodou jsem objevila tento článek teprve dnes tedy a velké díky za ta slova chvály :) jste kdykoliv vítáni na podrobnější průzkum či pokec. Obchůdek je plný originálů českých autorů a designérů a není neobvyklé mít u nás specifické požadavky vám přímo na míru :) Zdravím Iva.TY IDENTITY

    OdpovědětVymazat
  7. Náhodou jsem objevila tento článek teprve dnes tedy a velké díky za ta slova chvály :) jste kdykoliv vítáni na podrobnější průzkum či pokec. Obchůdek je plný originálů českých autorů a designérů a není neobvyklé mít u nás specifické požadavky vám přímo na míru :) Zdravím Iva.TY IDENTITY

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...