Stránky

pátek 21. srpna 2015

Rychlotip na dárek Bvlgari pro vaše kamarádky a kolegyně

Nebojte, nezbláznila jsem se. Ikdyž se jedná o produkci Bvlgari, tak vaši kreditku tento nákup nerozhodí. Dnes tedy pro vás mám rychlotip na děsně ťuťu balení vůně Omnia - Indian Garnet. 
Tyhle ne-mini, ale také ne-regular, velikosti se hodí jako milá pozornost pro vaše blízké, kamarádky nebo kolegyně. Mé samozřejmě taky, tak jsem se něco málo kusy zásobila. Flakón má obsah 15 ml a seženete jej za 194,- na elninu - tady

Za mě vůně není žáden výkřik originality a v podstatě je taková nijaká. Ovšem nikde není řečeno, že když ji mám za nijakou, někomu jinému se líbit nebude. Řekla bych, že většinu žen, které nemají vůně jako koníček a vůně neřeší, může tato malá lahvinka potěšit. Ve zkratce, jedná se o lehce bomparové mandarinky prohřáté špetkou koření, které se poměrně rychle přenesou k řídkému květinovému srdci a nakonec vůně jemně zesládne a mizí. Svěže-nasládle-kořeněná. 
Ovšem zabaleno je to náramně! Zlatá krabička, hedvábný papír s logem Bvlgari dělají z tohoto mrňouse ideálního adepta na menší dárek.
Bezva víkend vám přeje tutto:-)

5 komentářů:

  1. Ahoj Tutti :-* Mne sa celkom paci, ale straaasne kratko drzi. Mohli na tom popracovat. Za mna skor pre mlade slecny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Juli:-) No jo, zrovna tato Omnie nepatří mezi ty top. Ovšem jako dáreček nebo milá pozornost potěšit může.

      Vymazat
  2. To je ale roztomilost sama. Jak typ na dárek, který nezruinuje je to skvělé. Škoda, že nejde přenášet vůni :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, roztomilost! Kdyby šly vůně přenášet, tak by mě od monitoru už nikdo nedostal:-)

      Vymazat
  3. Jako dáreček určitě super, to balení je rozhodně dost originální :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...